søvn

x1x*laboline*

Glad i forumet
er det mange av babyene her som sover hele natta enda???

Snuppa vår sover ikke hele natta enda, spiser kveldsmat klokka 22.00
så våkner ho senest 05.00 og vil ha mat og så sover ho til 09.00.

ORIGINAL: Emilie`s mamma

Slik er d hos oss oxo..[;)]

snuppa får mat kl 21.00, så igjen kl 24.00, så igjen mellom 03-04. og igjen kl 06.00 og igjen på morran kl 9:)

ORIGINAL: siri01

snuppa får mat kl 21.00, så igjen kl 24.00, så igjen mellom 03-04. og igjen kl 06.00 og igjen på morran kl 9:)

akkurat de samme tidene her og [:D]

Her er kveldss tellet ca kl 23 også pupp igjen ca kl 03. og 06. så står vi opp kl 9-10, hvis jeg ikke må opp med Sondre som skal på skolen eller Tuva i barnehagen.... Men det tar som regel mannen min seg av.....

Guttene mine sover ikke natta igjennom. Her får de kveldsmåltidet kl20, sover da til 24-01, ny matrunde mellom 05 og 06 og så starter dagen mellom 08 og 09. Sander kunne nok sove nesten hele natten men siden jeg har to så vekker jeg alltid begge om den ene vil ha mat.

ORIGINAL: Monath26

Guttene mine sover ikke natta igjennom. Her får de kveldsmåltidet kl20, sover da til 24-01, ny matrunde mellom 05 og 06 og så starter dagen mellom 08 og 09. Sander kunne nok sove nesten hele natten men siden jeg har to så vekker jeg alltid begge om den ene vil ha mat.

Du har to!! jeg er såååå misunnelig! har så lyst på tvillinger. men sjangsen er så og si null... Sukk..[:o]

Søvn? Hva er det??

ORIGINAL: Emilie`s mamma

Samme som oss sånn cirka også. Men det hender seg at hun sover lengre.

Back
Topp