søvn

Alvepike

Elsker forumet
Er det noen her som har prøvd å legge bebisen i sengen før den har sovnet, uten å bysse? Når den er trett og skal sove da selvfølgelig.
JEg har gjort det et par ganger, hun knoter litt , men finner faktisk søvnen selv etter et par min. Jeg ble helt sjokert.[:)]

gjør bestandig det om kvelden, natta og tidelig om morran.
vist jeg ser hu er trøtt om dagen legger jeg henne da å men somregel sover hu nesten ikke om dagen da...

Jeg gjør det på kvelden.
Når han skal sove på dagen - har han som regel sovnet i bilstolen når vi er på runden og lever storebrødrene på skolen & b.hage....
Så når vi kommer hjem legger jeg han rett ut i vogna, og der sover han alt mellom 4-5 timer.

Robin sovner ved å få smokken han:) spesielt om natta etter å ha fått melk!!deilig..takker han/hun som oppfant smokker ass,bestevennen min;)

hender han her ikke tar smokken,da dypper jeg den i sukkervann..til han blit vant til det

ORIGINAL: dhillon

Robin sovner ved å få smokken han:) spesielt om natta etter å ha fått melk!!deilig..takker han/hun som oppfant smokker ass,bestevennen min;)

jepp!!!!!!!!lenge leve smokken!!! ikke funnet opp av samme som fant på g-streng bikini og stiletthæler[:D][:D]

ORIGINAL: *JuLiAnE*

åååhhh... jeg kunne ønske Elias likte smokken.... han har vel tatt den kanskje 3-4 ganger, men er er ikke spessielt glad i den....
og han finne rikke roen selv i senga så jeg må bære han i sovn...[&o]slitsomt.....

Et lite tips som pleier å funke hos oss:

Legger nurket på siden (ansiktet mot meg) oppå dyna hans eller pappa'n sin (så ligger han mykt)..legger meg ved siden av ham med dyna mi GODT pakket rundt oss..kan bare ligge og småprate eller synge lavt for ham..pleier å sovne i løpet av 10 min. Så legger jeg ham opp i sengen hans. Verdt et forsøk iallefall!

Back
Topp