søvn

Alexanders mamma

Gift med forumet
Hvor mye sover barna deres egentlig?
Mente spebarn skulle sover MYYYYE, men vår lille Alexander sover knapt 8 timer i døgnet. Er det for lite? Har hørt at man skal kontakte lege hvis barne ikke sover nok.

Jeg bare sier; "hva er søvn??" Lina har kolikk så her er det ike mye søvn... [&:]

ORIGINAL: Solvit

Min sover 14-18 timer tror jeg. Han spiser 6 ganger i døgnet og er våken ca 1 timer da, og så har han en periode på kvelden han er våken noen flere timer.

Men aner ikke hva som er normal. Nå syns mange at babyen min sover mye da så...

Er sånn her og sånn ca.. [:)]

ORIGINAL: Solvit

Min sover 14-18 timer tror jeg. Han spiser 6 ganger i døgnet og er våken ca 1 timer da, og så har han en periode på kvelden han er våken noen flere timer.

Men aner ikke hva som er normal.

Signerer denne. Det er omtrent slik her og...

Mathias sover ca 12 timer i døgnet, men går masse tid etter amming med skriking, har litt problemer med å slippe av med luften...[:(] Ellers ville han nok ha sovet noen timer mere tror jeg...[8|]

Carolien sovber alt fra 3 til 6 timer på dagen... og 6-8 timer på natten

Marius sover også mye.
Selv etter en god natt - kan han sove en god lur på formiddagen, før han får mat igjen & sove litt til.
Så sover han godt på kvelden eller seint på ettermiddagen, men merker at han er mere våken også. 
Igår lå lenge og koset seg på gulvet...pratet litt, smilte og lå bare der.
Så øver vi å ligge på magen hver dag - for å trene på løft av hodet[:)]

sover vertfall 18 timer...

Hu sover mye og godt når jeg er i stallen eller ute å kjører å er i butikker å sånt men er vi hjemme eller hos vennina mi er hu gjerne våken over flere måltider og sover vel 12-13 timer da.. men når jeg er i stallen sover hu fra jeg drar til jeg er hjemme og det er fort vekk 6 timer så da sover hun mere 14-18 timer..

Back
Topp