Søvn....zzzzzzz!!!!

Lunde86

Elsker forumet
Vakre gullet mitt sov hele natte for første gang da han var 2 mnd og sånn fortsatte det til han var ca 6-7 mnd. Vært kjempeheldig!!
 MEN.....nå bikket han nettopp 9 mnd og har den siste tiden våknet veldig hyppig om natten. Kan våkne og skrike til opptil flere ganger i løpet av natten, noen ganger ligger han våken i 1 1/2 time og bare prater.
De siste 5-6 dagene har han hatt hyppig avføring og ganske løs mage. Han har hittil fått 7 tenner og ser ikke ut som det er flere på gang nå....
Noen som opplever veldig dårlig nattesøvn på de små nå, og som har tips? Begynner å bli desperat etter å få en god natts søvn....Burde jeg ta han med til legen?

Lunde86 skrev:
Vakre gullet mitt sov hele natte for første gang da han var 2 mnd og sånn fortsatte det til han var ca 6-7 mnd. Vært kjempeheldig!!
 MEN.....nå bikket han nettopp 9 mnd og har den siste tiden våknet veldig hyppig om natten. Kan våkne og skrike til opptil flere ganger i løpet av natten, noen ganger ligger han våken i 1 1/2 time og bare prater.
De siste 5-6 dagene har han hatt hyppig avføring og ganske løs mage. Han har hittil fått 7 tenner og ser ikke ut som det er flere på gang nå....
Noen som opplever veldig dårlig nattesøvn på de små nå, og som har tips? Begynner å bli desperat etter å få en god natts søvn....Burde jeg ta han med til legen?

Vi har og ei jente som har sovet godt om natten lenge. Så plutselig 3 netter på rad våknet hun og ville ikke sove og var utilpass på dagtid. Samtidig hadde hun løs mage.Etter 3 dager brøt første tann igjennom og hun ble blid og fornøyd og sov godt. Det varte i ei lita uke så var det på ann igjen. Etter 3 dager kom andre tann og hun var like fornøyd. Veldig spent på hva som skjer når neste kommer.....

De nettene hun har vist tydelige smerte har jeg gitt henne en paracet og det har hjulpet litt. Er du i tvil om hva som gjør at hun sover lite skader det ikke å sjekke med legen. Heller en gang for mye,enn en gang for lite.

Takk for svar:)
Nå har han sovet sammen med meg to netter på rad og sovet hele natten:-)
Men har lest at de kan ha separasjonsangst! Kanskje det er det som gnager.
Når det gjelder den løse magen har han fotrsatt det, men ingen tenner på gang akkurat nå ser det ut til....

Takk for svar:)
Nå har han sovet sammen med meg to netter på rad og sovet hele natten:-)
Men har lest at de kan ha separasjonsangst! Kanskje det er det som gnager.
Når det gjelder den løse magen har han fotrsatt det, men ingen tenner på gang akkurat nå ser det ut til....

Back
Topp