Søvn zzz

Var hos legen i dag og fortalte om hvor trøtt jeg var osv og hun sykemeldte meg. Mente jeg måtte tenke på meg selv og få meg den søvnen jeg trengte. 50% sykemelding i to uker i første omgang. Tenkte ikke at man fikk sykemelding fordi man var trøtt, men hun sa jeg måtte fungere hele døgnet både på jobb og hjemme med mann og barn så da ble sånn.
Så hyggelig lege [emoji4]

Åh, har sjeldent hatt mer lyst på sykemelding [emoji87][emoji85] men det passer så utrolig dårlig nå fremover... skal til jordmor neste uke, får høre hva hun sier. Har måtte avspassere litt de siste ukene, for klarer ikke fylle alle dagene...

Er i uke 11 selv, og jeg sover mellom 8-9 timer om natta og føler det er nok.. ikke at jeg får til å sove lengre heller, siden eg våkner av meg selv.

....også sykemeldt pga trøtthet (og generelt uvel), greit å kunne dra hjem før eg blir redd for å sovne bak rattet [emoji42] og er så sykt zombie på slutten av dagen, bare fælt.... bare 20% da, akkurat nok for meg [emoji4]

Jeg er sykmeldt av andre grunner, og kjeder vettet av meg! [emoji14] Skulle ønske jeg fikk sove, men det har jeg visst sluttet med... Takk og lov for tv-spill [emoji14]

Til vanlig sover jeg ca 6t, men så trøtt i det siste at jeg sover på sofaen eller når jeg skal legge ungen i tillegg :O

Back
Topp