Søvn!? Va er dt!

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Fie våknet kl 01.00 i natt, spiste litt også lys våken :-S dt er godt når dt kjennes ut som man har sandpapir på øyelokka :-P

Men nå er hun endelig søvna :-D
Og klokka er nå 04.30 :-P

Sent from my LT26w using BV Forum

Lille frøken snupp her også har vært mye våken i natt :/ så når storebror og sambo er sendt avgårde til barnehage og jobb, så er det tilbake i seng for meg! Håper bare Elise sover et par timer til!! :)

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Jeg føler meg faktislk litt uthvilt i dag siden den første soveøkten i natt var på hele 3 timer :P små gleder! Resten av natten var det mye hyppigere amminger da. Ammet kl 2, 4, 5, 6.30 og stod opp 7.40

Hehe, slik var det litt her i natt også.
Lillebror sov ganske lite på dagen i går, bare en lang dupp og ellers korte økter.
Han var veldig trøtt i 19-tiden, så jeg stelte han og matet han igjen og la han i vuggen i stuen (han hoster/brekker seg litt, så jeg ville ikke legge han alene oppe på rommet) og tok han med opp da jeg la meg rundt kl 22.
Rundt midnatt var han ferdig med dupp, han, og var lys våken!
Er litt tett i nesen også, så slet nok litt med å spise seg skikkelig mett, men sprellet og smilte og var i hundre :p

OPS, ser nå at det ble to av samme innlegg....tror ikke telefonen min fikk det med seg at jeg postet det første :P hihi.
jaja :P

tror det blei tre :P

Her var det også en litt annderledes natt, men vesla har sovet helt greit:-)
Jeg slet med å få sove etter ammingene, det er irriterende :disgust

Back
Topp