Søvn!? Va er dt!

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Fie våknet kl 01.00 i natt, spiste litt også lys våken :-S dt er godt når dt kjennes ut som man har sandpapir på øyelokka :-P

Men nå er hun endelig søvna :-D
Og klokka er nå 04.30 :-P

Sent from my LT26w using BV Forum

jeg hadde samme feelingen da snuppa lå å skravla kl 06.30 i morges...tror jeg er blitt bortskjemt på å sove lenge, de siste 3 ukene har hun sovet til 10.30 :P

oij, ja det er lenge :) min kjære tok henne i mårrest, da fikk jeg sove litt lengere, men kjenner det enda at det ble litt lite søv i natt :P

Kan hende det blir en litn middagslur på meg :)

jeg hadde samme feelingen da snuppa lå å skravla kl 06.30 i morges...tror jeg er blitt bortskjemt på å sove lenge, de siste 3 ukene har hun sovet til 10.30 :p

Anette ligger også å prater når hun er klar for å starte dagen:-)

Kjenner meg så godt igjen:p Emmeth har puppa mye i natt og han våknet av Sambo sin vekkeklokke kl 06.00:confused:

Huff...ja det er ikke lett :/ har vært helt i tåka i hele dag :P hehehehe!

Ja, si det - hva er søvn?!
Jeg var så trøtt idag at jeg sovnet på gulvet når jeg puslet med storebroren. :rolleyes:

Hahahaha, det hadde jeg likt å sett :p

Vi har i byen i dag og handla litt mat til barndåpen :) og jeg gikk bare inne på coop obs å surra, utn at jeg egentlig viste hva jeg skulle kjøpe, og hvor mye :p men det ble en god begynnelse vertfall :)

Ja, si det - hva er søvn?!
Jeg var så trøtt idag at jeg sovnet på gulvet når jeg puslet med storebroren. :rolleyes:

Ha ha, genialt:D:D Ofte jeg blir døsig og holder på og sovne når jeg triller Emmeth i vogna ute fordi det blir den samme monotone bevegelsen om og om igjen;)

Jammen ikke rart man er passelig fjern og sånn passe i tåkeheimen med baby i huset :p

Nei, vettu. Jeg blir så flau omtrent hver gang jeg er på butikken. For glemmer alltid ett eller annet igjen i kassa:oops:

Back
Topp