søvn råd

MammaTilEmilie

Gift med forumet
E har begynt og våkne hver kveld sånn rundt 11 - 12 tiden

ho legger seg kl halv 7, har prøvd og utsett leggingen til 7 men det hjelper ikke.
har prøvd og latt ho sove mindre og mer på dagtid og ikke i det hele tatt men uansett våkner ho.

noen som har hatt samme problem og har noen gode råd?

Samme skjer her. Pleier å gi en ny flaske melk og ny bleie, så sover hun en stund til[;)] (iallefall fram til kl 05-06)

Min datter våkner ofte midt på natten og kan da være våken mellom 1-3 timer. Det som funker best hos oss er å gi henne smokk, pakke dyna godt rundt henne og gå ut igjen. Må av og til gjenta dette noen ganger. har prøvd å ta henne opp og kose med henne, men dette gjør det bare verre fordi hun egentlig er kjempetrett og våkner mer når hun blir tatt opp. Jeg lar henne ligge og sutre en stund, og ofte legger hun seg til igjen. Har ikke begynt med melk eller vann, da jeg ikke vil starte opp igjen med nattmat...  Lykke til! Det meste er faser og går som oftest over av seg selv.  

ORIGINAL: MammaTilEmilie

ho legger seg kl halv 7, har prøvd og utsett leggingen til 7 men det hjelper ikke.
har prøvd og latt ho sove mindre og mer på dagtid og ikke i det hele tatt men uansett våkner ho.

Vet ikke om dere bruker dyne eller pose, men jeg anbefaler iallefall pose! Liam sover godt på natta, og har brukt pose fra han var 3-4 måneder. Vet ikke om det har noe med søvnproblemet å gjøre, men det kan jo være verdt et forsøk. Lykke til!!!

ORIGINAL: Lysets Måne

ORIGINAL: MammaTilEmilie

Vet ikke om dere bruker dyne eller pose, men jeg anbefaler iallefall pose! Liam sover godt på natta, og har brukt pose fra han var 3-4 måneder. Vet ikke om det har noe med søvnproblemet å gjøre, men det kan jo være verdt et forsøk. Lykke til!!!

vi har babydan pose som vi har brukt en god stund med sele men så klarte ho og snu seg med den og alt så da sluttet vi med den så kan jo kanskje ha med det og gjøre
får prøve og ha på ho posen igjen ikveld da uten seler evt

Back
Topp