Søvn på dagtid

Vilde93

Blir kjent med forumet
Hei! Lille ble 4 mnd første mars. I løpet av «arbeidsdagen» kan hun nå sove ganske lenge (gjerne 1,5 time) etter å ha vært våken 1,5-3 timer. Hun sover fremdeles oppå meg eller i bæresjal, liker ikke vogna lenger. Hvordan er det for dere? Andre ganger kan hun sove bare 20 minutter, så det varierer en del da …
 
Varierer en del, kan godt sove 2-3 timer på formiddagen, og så noen små dupper på puppen utover ettermiddagen. Bikker straks 4 mnd.
 
Herlig ! 2-3 timer på deg, i vogn eller seng ?
2-3 timer skjer kun i sofaen, eller aller helst på meg, så er litt fastlåst der. Siste barnet så får jo bare nyte det. Blir så gira i vogn, så der våkner ho på sekundet desverre, skulle gjerne hatt med den ut i hagen, så jeg får luka litt:p Hagen er litt krise dette året.
 
Veldig varierende her og! Nå er vi tydeligvis inne i 4 mnd sleep regresjon, for det soves generelt veldig lite.
Men ellers sover han fra 30 min til plutselig 3 timer i vogna :) han kan sovne på puppen og så legger jeg han over i vogna, triller litt i gangen og setter på verandaen. Eller så merker jeg at han er trøtt/sur så legger han i vogna og triller fort fram og tilbake i gangen. Har og sleepytroll som jeg ofte bruker når vogna står alene.
 
Min sønn på ca 4 måneder sover 3x30 min dupper på dagtid, 2-3 timers mellomrom. Før kunne han sove opptil 3 timer sammenhengende. Men nattesøvnen har blitt mye bedre så jeg klager ikke:)
 
Back
Topp