Søvn på dagtid

Desemberspire

Forelsket i forumet
Desemberglede 2015
Min lille sover kun 1-2 dupper på dagtid, en sjelden gang blir det 3 stk. Disse varer aldri mere enn 30 min, dvs han sovet maks 1,5 time, ofte kun 1 time tilsammen på dagtid. Det må jo være alt for lite? :/
 
Føler med deg, storebror var sånn og det var slitsomt.... Men for noen barn er det nok.. min sover 2-5 timer på dagtid, fordelt på 2-4 dupper..
 
Akkurat samme som storesøster her. Hun sov aldri mye på dagen og sov nesten ikke på dagen etter 2 år. Lillesøster har stort sett to lange dupper og en kort. Sover rundt 2-5 t i løpet av dagen.
 
Det er som du skrive om min. Hun er akkurat det samme. Hun sover ca tre 30 minutter på dagtid. Men jeg regner med at det skal være nok siden hun er i godt humør i løpet av dagen. Men er litt problematisk når vi skal på tur ut. Hun våkner og vil ikke bli i vognen. Mye utfordringer...
 
Mini her har nå begynt å sove veldig godt på kvelden/natta så sover 2 dupper på 30-45 min og sånn midt på dagen en runde med 2-3 timers "dupp" ;)
 
Min sover to til tre dupper som varer alt fra 10-30 minutter. Det er det. Utrolig slitsomt.. Hun sov lengre tidligere.. Håper dette bare er en liten fases
 
Back
Topp