Søvn på dagtid

• Trådstarter Trådstarter neledam
  • Opprettet Opprettet
N

neledam

Guest
Hvor lenge sover deres nå? Her har vi nettopp gått fra å sove 1,5 time til å kun sove 30-45 min :(

K sover max 2 timer. Han kan finne på å sove lengre, men vi begrenser duppen til max 2 timer.

Varierer fra dag til dag... En normal dag i bhg så 20 min etter frokosten og så 2-3 timer etter lunsj.. Evt som i dag, fra 1030-1430....

Kommer an på når han legger seg, får ikke sove lengre enn til 13 stort sett. Sover som regel ca 1,5-2 timer på dagen. Sover mellom 12-14 timer på natta.

Kommer an på når han legger seg, får ikke sove lengre enn til 13 stort sett. Sover som regel ca 1,5-2 timer på dagen. Sover mellom 12-14 timer på natta.

Det må være fordi det er så mørkt oppi der du bor! Hehe :) din sover jo unormalt mye :o

Sover mellom 20 min til en time på dagtid.Hun sover ca 10-11 timer pr natt:-)

Storesøster har mye bedre sovehjerte :-)

Her har vi gått fra to hviler til en, men da sover han som regel minimum 1,5time og opptil 3timer :)

Opp mot 3 timer. På enten 1 eller fordelt på 2 dupper. 12-14 timer på natta. 15 timer i natt faktisk (18.30-09.30).

Sovener for kvelden 1930 og våkner mellom 06 og 07 som regel. På dagtid legger han seg 11 og sover glatt 2-3t.

Sover alt fra 40 til 3timer spørs hvor sliten hu e :) men får ikke sove etter 13. For da sovner hu ikke før 20 tiden eller senere. Men ho sover alt fra 12 til 15timer men må oftest vekke hu så ikke ho sover så lenge :)

Som regel 2 timar.

Så lenge deres sover i forhold til min. Syns dagene blir lange når hun sover så lite på dagen, men kanskje det går seg til når hun begynner i barnehagen :)

Back
Topp