søvn på dagtid

toffen

Forumet er livet
Småen sover kun en halvtime om gangen på dagtid. Har tre sånne i løpet av en dag bare......... Særlig hvis vi er hjemme, går vi med vogn sover han bedre. Noen tips for å få han til å ta lengre lurer??

Thea begynte å tulle med sovingen på dagtid hun også, våknet
hele tiden og var bare dritsur store deler av dagen[8D] Jippeyyh...

Begynte å legge henne ute i vogna, der sover hun glatt 2 timer.[:D]
Så om du har et sted å sette vogna ute så anbefaler jeg det, så får
vi håpe lille D er enig[:D]

Vi har det AKKURAT sånn som dere! En gang hver 2.uke våkner han ikke når vi kommer hjem fra trilletur.
Trener på å sove ute. Han sovner etter 10-25min med trilling av vogn på verandaen, men våkner etter max 30min. Håper han sover lengre ute med litt trening;-)

er bare så tungvint med å få vognen opp på terrassen.......... men burde sikkert tatt meg bryet :)

Samme her...og vi har ikke noe sted vi kan sette fra oss vogna ute....

Minin min er også sånn at han ikke sover så super lenge på dagen. Men sover fint når vi triller tur.

MEN HAN VÅKNER JO NÅR VOGNA HAR STÅTT ROLIG I 1-10 MIN.

Hva gjør man da?
Nå som jeg skal få opp melkeproduksjonen så har jeg ligget i soffan og ammet og da har han sovnet veldig godt, men håper det bare er en fase.

ORIGINAL: *Prinsessa

Minin min er også sånn at han ikke sover så super lenge på dagen. Men sover fint når vi triller tur.

MEN HAN VÅKNER JO NÅR VOGNA HAR STÅTT ROLIG I 1-10 MIN.

Hva gjør man da?
Nå som jeg skal få opp melkeproduksjonen så har jeg ligget i soffan og ammet og da har han sovnet veldig godt, men håper det bare er en fase.

Hadde samme problemet her. Og da var jeg ut 5-6 ganger i timen, alt ettersom hvor lenge hun sov og trilla videre.
Altså, trilla tur til hun sovna, hjem, satte frå meg vogna. Så tok det ca 10 min så våkna hun- ut å trille litt til, sette den fra meg osv osv... Og sann holdt jeg på. Tok ikke mange dagene før hun roa seg selv og sov flere timer i strekk. Må av og til ut å gi smokk nå, men ellers legger jeg henne våken i vogna og hun sover tre timer ute på formiddagen og ca to timer på ettermiddagen. Men funker KUN i VOGNA og UTE [8D]

Hmm, legg han når du ser han begynner å bli trøtt - enten i senga eller vogna. Gi han smokk og koseklut, hold i hånda. Når han våkner etter en halvtime, gir du han smokken igjen og holder litt i hånda til han sovner igjen. Du må bare tvinge han til å sove for de er jo trøtte, så lærer han etterhvert å sove lenger og lenger enn de 30min. Det funket hvertfall her [;)] LYKKE TIL! [:D]

Samme her, tullet starta for 2 uker siden... Får bare ri stormen, blir nok bedre, husket dette med storebror og!!

min sover klart best i vogna, så her sover han ute hver dag, ofte 2 ganger :)

Snuppa her sover desidert best i vogna ute.. best når vi triller, men kan også være lange økter når jeg bare setter vogna ut..
Noen siser også at det kan hjelpe å legge de litt på siden i vogna og paakke godt inntil..

Håper det snart blir bedre!!

Har desverre ingen tips, for vi har samme greia her[8D]

Ikke noe tips jeg heller,,., akkurat likt her og..
Eneste er om jeg og ho ligger i senga sammen, da sover ho lengre lurer.. men kan jo ikke bli oppi der hele tiden heller.. hehe!
Ellers sånn som dere.. 20-30 min x 3

Back
Topp