Søvn på dagen.

Meme83

Flørter med forumet
Flere her som har babyer som nesten ikke sover på dagen? Han er fire uker, og sover bare korte økter på ti min i løpet av dagen. Så er ikke så lett for meg å få tatt igjen tapt nattesøvn på dagtid.

Har du prøvd å svøpe han inn i ett tynt teppe så armene ikke kan fekte så mye og han er trygg og varm og det er trangt rundt han? Alternativt bæresjal? Har samme effekten. Begge deler fungerer supert på jenta mi som kan slite litt med å finne søvnen noen ganger.

Har ikke prøvd det, men har bestilt meg bæresjal:happy: Så venter bare på å få det

Høres ut som du behøver bæretøy ja ;-)

Vår er nå 6,5 uke og han ble gradvis mer våken på dagtid.

Prøvd å trille en tur?

Min sover svært lite døgnet rundt for tiden, verst på dagen. Er så ødelagt....

Sover lite på dagtid her også :(
Nå prøver jeg å svøpe han inn i pledd for å roe han. Han sovna i armene mine og jeg tørr ikke legge han fra meg i tilfelle han våkner :P
Ellers funker det å sette på støvsugeren eller kjøkkenvifta. Da roer han seg :)
På trilletur i vogn og på biltur sovner han også :)

Mini er mer og mer våken på dagen, sover kun i vogna på trilleturer (evt i bilen når vi er ute og kjører) og noen korte økter på maks 30 min. Heldigvis så sover han godt om natta :)

Min sover svært lite døgnet rundt for tiden, verst på dagen. Er så ødelagt....
Føler med deg! Vi har hatt en slik uke. Pupping hvert 30.minutt døgnet rundt og soving kun med puppen i munnen. Utrolig slitsomt når man aldri får sove.

Idag har lillebror hatt ukas lengste dupper. 2 timer ute i vogna idag (den var i bevegelse hele tiden). Så sov han 1 time i bilen mens vi kjørte hjem, fikk mat og sover videre i kurven sin. Helt fantastisk med en slik dag hvor han er litt løs fra puppen og jeg får rom for å hvile og puste litt.

Men hele uken har han bare sovet enten med puppen i munnen eller med den som pute. Døgnet rundt! :confused:

Det er store forskjeller med lillesøster; noen dager sover hun godt for seg selv i dagsenga i opptil 1 time av gangen, mens andre dager får jeg knapt tid til toalettur og smøre brødskiver.
Men hun elsker å sove i vogna, så når jeg trenger tid for meg selv triller vi en tur og går innom en kafe for lunsj :)

Det er store forskjeller med lillesøster; noen dager sover hun godt for seg selv i dagsenga i opptil 1 time av gangen, mens andre dager får jeg knapt tid til toalettur og smøre brødskiver.
Men hun elsker å sove i vogna, så når jeg trenger tid for meg selv triller vi en tur og går innom en kafe for lunsj :)

Sånn et det her også... Men han kan sove på timesvis i vogna på dagen om vi er ute...

I dag sov lillevenn fra 01:00 til 10:00 med 1,5t ammepause/bleie. Fra 13ish sov han 2,5t i vogna og 2,5 timer i bilen nå.. Vært en veeeeldig fin dag ;) puppene er verre. Hehe.. Mistenker at det blir litt pupping resten av kvelden nå

Det fungerer veldig godt på vår lille på 12 uker å tulle henne godt inn i et teppe og vugge ho i søvn. Da roer ho seg veldig, og ho merker ikke temperaturforskjell da vi legger ho ned siden ho er i teppet sitt enda ☺

4uker og sover mindre og mindre på dagen. Korte økter innimellom. Men er heldigvis rolig og ligger gjerne litt aleine innimellom:)

Back
Topp