Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sover to tre lange lurer på dagen, to tre timer. Prøver å legge henne mellom 19 og 21. Avhenger av hvordan hun sov på dagen. Da sover hun til 8,9 dagen etter, med 3 til 4 timer mellom måltidene.
Fullammer, men hun får litt grøt eller mos i løpet av dagen. Ikke som erstatning for et puppemåltid, men i tillegg.
Høres nesten ut som mi. Men hun kan sove noen 1 timers lurer innimellom. Og så våkner hun alltid 1 time etter legging.. vet ikke helt hvorfor. Noen ganger roer hun seg og sover videre mens andre ganger blir hun helt vrang. :/ Lurte litt på om hun kunne sove for mye på dagen. For innimellom er hun bare våken 3-4 timer tilsammen før det er natt.
Ja, nå er det ikke så mange lange lurer lenger her i hus! Går på 40min og kanskje en på 2-3t. Men da har hun som regel våknet 1 gang.. Skulle ønske hun sov lengre enn 2-3t i strekk på natten. Er jeg heldig sover hun innimellom 4-5t. Håper det blir bedre med mer fast føde. Får bare grøt på kvelden fortsatt som ikke hjelper stort. Stor spiser på natta og spiser veldig dårlig på dagtid..
Han sover 12-13 timer iløpet av eit døgn tar natt i 22 tida, noko som er tidlig for å vere han... Han har pleid å legge seg i 23-01 tida, så alt som nærmer seg 19-20 er eg happy med
Her har snuppa nå begynt å komme i en rutine. Våkner ved 8.00/9.00 tiden. Sover da igjen ved 10.00/11.00 tiden. Sover rundt 30-60min. Så er hun våken i et par timer igjen før hun dupper av ved 13.00/14.00. Sover 30-60 min. Våken 2 timer igjen og tar siste dupp ved 16.00 tiden og sover til rundt 17.00, så er det natt 19.00. Hun våkner som oftest rundt 1-2 timer etterpå men igår, da jeg for en gangs skyld var ute.. Sov hun som en stein fra 19.00-03.00.. Da måtte jeg vekke henne for jeg hadde så brystapreng ettersom jeg ikke hadde fått tømt meg siden 17.00.. Tenkte når jeg kom hjem og la meg så våkner hun nok sikkert snart som hun pleier.. Men ikke i går. Hehe. Er jo forsåvidt bra men! Hadde vært greit om jeg viste det på forhånd sånn at jeg kunne tømt meg føøøør jeg la meg. ^^