Søvn **Oppdatert**

Seadragn

Gift med forumet
Uff, har nesten ikke sovet de siste nettene[:(]
Begynner og bli slitsomt dette[&o]
Får så vondt rett over skambenet, er så vanskli og forklare[:o] kommer liksom i tak, å så er det inni[&o]
Når det kommer må jeg bare reise meg opp og gå rundt varer i ca 1 min å så er alt bra igjen til neste kommer[:'(]

Noen andre som har det slik ?

Jeg ringte til føden og fikk komme inn på sjekk, viste seg at det er rier og at jeg har 3 cm åpning[:D] nå er noe på gang her[:)]

Sliter mer med at jeg må på do hele tiden.. flyr minst 6 ganger på do i løpet av nattan og så har jeg så vondt i bekkenet at det er vondt å sette bena på gulvet.. men det er mest om nattan og morran.. når jeg har fungert litt på dagen så blir det bedre igjen.

Uff så slitsomt!
Jeg sover egentlig ganske godt! Men når jeg må på do i 3-4 tiden har jeg noen ganger lett for å bli litt for våken... [&:]

Jeg har ikke sovet på mange uker så har vel egentlig ikke noe særlig tips altså! Men vet godt hvor slitsomt det er å ikke få nattesøvn, sender deg en klem [:)]

ORIGINAL: *Høna*

Jeg har ikke sovet på mange uker så har vel egentlig ikke noe særlig tips altså! Men vet godt hvor slitsomt det er å ikke få nattesøvn, sender deg en klem [:)]

Så spennende !!! Snart har du lille alexsander hos deg :-)

He he, sitter her å sliter med å sove selv. Så ikke på denne tråden før nå - men det er faktisk det jeg ville gjettet på også ettersom det varer en stund, gir seg og kommer tilbake ganske regelmessig. [:D]
Lykke til med fødsel. Gleder meg til ny oppdatering og bilde[:)]

Se der ja........så spennende[:)][:)]
Kjiipt å ikke få sove, men konge med rier og åpning[;)]

ORIGINAL: LilleLalle

oioioi [:D][:D][:D]  her skjer det saker...fortsett å hold oss oppdatert da [:D] er vel ikke lenge før du også har en ny verdensborger å ta vare på [:)][:)][:)] masse lykke til !!!

så spennende, ikke lenge før lille huleboer er her da[;)]

Hvorfor har jeg ikke sett denne tråden før? [:-] Hadde jo sendt deg på føden med en gang [8D] Spennende hvertfall [:D]

ORIGINAL: Buble

Se der ja........så spennende[:)][:)]
Kjiipt å ikke få sove, men konge med rier og åpning[;)]

ORIGINAL: Thea85

Så spennende !!! Snart har du lille alexsander hos deg :-)

ORIGINAL: LilleLalle

oioioi [:D][:D][:D]  her skjer det saker...fortsett å hold oss oppdatert da [:D] er vel ikke lenge før du også har en ny verdensborger å ta vare på [:)][:)][:)] masse lykke til !!!

Back
Topp