Søvn og mat

Tuttifruttiz

Forelsket i forumet
Min lille gutt har vært flink til å sove på dagtid, men nå er det ikke så lett lengre.. Han pleide å være våken 1-1,5 time, også sove.
Nå sover han 5 min..
Kan han være mer sulten ? At jeg skal øke mme ? Ga han mat nå, og han drakk 180ml. Og han drakk 180 for 1t siden også :-0
Tips og råd ?
 
Det er ikke et økedøgn da? Jenta mi har også vært sånn i 2 dager nå :)
 
Hvor står det at de ikke kan få mer enn 1 l i døgnet? :)

Hvor gammel er han? Hvor ofte får han mat i døgnet? Ikke vondt i magen? Kanskje være mer våken?

Selv hadde jeg lagd en flaske på 50-60 ml. Og heller lagt til det han spiste ved neste måltid.
 
Hvor står det at de ikke kan få mer enn 1 l i døgnet? :)

Hvor gammel er han? Hvor ofte får han mat i døgnet? Ikke vondt i magen? Kanskje være mer våken?

Selv hadde jeg lagd en flaske på 50-60 ml. Og heller lagt til det han spiste ved neste måltid.
Han er snart 15 uker. Han spiser 5-6 ganger i døgnet :)
Hvis du søker det opp så står det at det ikke er anbefalt mer enn så og så mye i døgnet ;-)
Ikke vondt i magen ;-)
 
Han er snart 15 uker. Han spiser 5-6 ganger i døgnet :)
Hvis du søker det opp så står det at det ikke er anbefalt mer enn så og så mye i døgnet ;-)
Ikke vondt i magen ;-)
Men 5-6 ganger i døgnet er vel ikke for mye. Jeg som ammer gir mat 7-8 i døgnet og hsn får nok melk av meg for hsn veier 9 kg!
Kanskje prøve litt mindre oftere hvis du er redd det blir for mye??
Eller ring helsesøster i morgen;)
 
Han er snart 15 uker. Han spiser 5-6 ganger i døgnet :)
Hvis du søker det opp så står det at det ikke er anbefalt mer enn så og så mye i døgnet ;-)
Ikke vondt i magen ;-)

Vet du, jeg ville ha hørt med helsesøster hva hun tenker om velling. Hvis han er såpass sulten igjen etter 1,5 time. :)
 
Back
Topp