Søvn og drømming...

Klesklypa

Gift med forumet
Eg er fortsatt innmari trøtt om dagen, MÅ sove middag! og da kan eg finne på å sove i 2-3 timer... eller sove i 2 og bare ligge å dra meg i en time til i samme stilling uten sjangs til å bevege skrotten..

Og om natta er eg også kjempe trøtt.. legger meg nesten alltid i ni tida og sovner umiddelbart. men heile natta sover eg veldig lett. hører alle lyder og husker alt eg drømmer. Går liksom ikkje ned i den REM søvnen.

Og eg drømmer så masse rart!
I natt drømte eg har eg fødte en prematur unge. den var på str med et hamster og hadde 4 armer. vi var på sjukehuset, men ho som spiller mamman til han gutten i alene hjemme filmene tok seg av babyen for eg var veldig opptatt av å se på en film på tv stua.
Plutselig var babyen like stor som en vanlig baby (med 4 armer) da ville eg sitte å holde den men fikk ikkje lov av ho dama for det var ho som var mamman no.. siden ho hadde tatt seg av den..
hm...

Fleire som drømmer rare ting om babyer og sont fortida??

Jeg også drømmer utrolig mye rart. Og sover også noen timer ekstra på dagen :-p

Åh jah! Her drømmes det myye rart. Ikke bestandig baby, men har kapra båt lamme samboer, landa et fly uten tak, tatt heis flere etasjer enn det va i bygget. Ei natt drømte jeg at jeg kunne se albuen til babyen som stakk ut av magen! Åsså har jeg drømt at jeg va hjemme og magen va borte men hadde ingen baby. Huff. Heilt utrulig hvor mye rart man drømmer når man er gravid

veldig mye rare drømmer her også. drømte mye om babyen de første månedene. Men nå er det om alt mellom himmel og jord. men har egentlig bestandig drømnt mye rart så vet ikke om det har noe sammenheng med graviditeten=)

Har heilt ville draumar for tida eg og!  Har så godt som aldri mareritt til vanleg, men no har eg byrja å venja meg til dei.

Har akkurat hatt ein kvil (altfor lang) og då drøymte eg at eg åt fleire kilo med is og sjokolade, hoppa i fallskjerm og øydelagte bilen til sambo då eg landa.

Back
Topp