Søvn og Drømmer...

snart-tobarnsmor

Flørter med forumet
Hvordan er søvnen deres nå da jenter? :)

Jeg får serriøst ikke til å sove lengre enn 5-6 tiden på morgenen, jeg våkner og er lys våken...irriterende, for jeg er så sliten å trøtt resten av dagen..åsså drømmer jeg så masse, helt uvirkelige drømmer, som at katta til naboen plutselig snakker til meg osv.. helt sykt :P

Sover veldig godt til meg å være. Har til tider meget livlige drømmer, selv om de var mer fremtredende de aller første ukene. Noen ganger faktisk blitt litt sjokkert over hva jeg har for meg i drømmene...hehe

Sliter med å sove hvis jeg først har våknet og våkner gjerne tidlig fordi jeg må på do, og i dag våknet jeg av alarmen til kjæresten klokken 6. Ligget siden i seng og prøvd å sovne igjen. Og ja, drømmer helt syke ting. Skjønner ikke hvor fantasien min tar det fra engang, for noe av det er ting jeg aaaaaldri har tenkt tanken på engang.

Ligger mye våken om natta ja, og våkner som oftest veldig tidlig for at jeg må på do. I går la vi oss tidlig, så kl 4.50 var det umulig å holde seg lenger.Og da var jeg jo lys våken, så det var ingen vits i å legge seg den siste timen før klokka ringte..
Drømmene mine er også ganske drøye til tider, men heldigvis ikke så ille som de første ukene:) Hadde blitt slitsomt å holde på sånn hele svangerskapet..

Så godt å se at det ikke er bare jeg som har helt rare drømmer ;)
Det er som regel pga jeg må på do om natten/tidligmorgenen at jeg også ikke får sove etterpå :P irriterende, spesielt siden at sønnen min endelig har begynt å sove litt lengre ;)

Sover som en stein jeg, men har ett par doturer hver natt. Å di drømmene er helt syke for tiden :D

Back
Topp