søvn/mat

sessi

Flørter med forumet
Hei alle sammen!!!!

Har dere kommet inn i noe rytme etter hvert??
Hvor mye sover deres små, og hvor ofte må dere mate dem??

opp å ned med mat på dagen gjerne en gang i timen innimellom men på natta er det vel ca 5 timer hu sover av gangen.... men hu er bare puppebarn da hehe....

Her går det ca 3 timer mellom hvert måltid. Men hu er våken imellom måltidene på dagen om natta sover hu 3-4 timer og får mat så sovner henne igjen. Frøkna her får mme og morsmelk om hverandre på flaske (ca 100ml, hver tredje time).

Her er det mat hver 3.-4. time på dagene. Så går det ca 5 timer til første nattmåltid og 4 til neste. Somoftest bare våken 2 ganger om natta, så vi er heldige sånn[:D]. Ferdinand er 3.5 uke, den tickeren jeg har fungerer ikke helt som den skal ser jeg!

VIs er alt som det skal og han ikke sover over en måltid, og hvis ikke d oppstår forsinkelser så er det mat hver 3. time om dagen.. Dagen begynner da fra ca 0600-0700.. han dupper/sover av noen korte og noen lange økter omdagen max 2 timer da.. men om kvelden legger han seg klokka 21-2130, og har da lengste søvnen.. Først var det 4 timer om natten i et strekk og nå merker jeg at d blir lengre og lengre.. igår natt sov han ca 7 timer (ifølge pappa, han tok nattmatinga[:D]).. fra 21.30-0430..
jeg føler at han begynner å komme inni faste rutiner selv og begynner å sove lengre og lengr om natten.. han får kun mme ca 120-130 ml, hver 3 time.. fra i natt øker jg det til 150 ml, fordi han har gått en stund på 120-130 ml...

Om dagen spiser han ganske ofte, ca 2-3 timer mellom hvert måltid.. Om natten sover han mellom 5 til 7 timer før han vil ha mat, men så skal det vere sagt at han ligger på puppen i en og en halv time før han legger seg..[8|] Han får kun pupp..

ORIGINAL: Hebra

Om dagen spiser han ganske ofte, ca 2-3 timer mellom hvert måltid.. Om natten sover han mellom 5 til 7 timer før han vil ha mat, men så skal det vere sagt at han ligger på puppen i en og en halv time før han legger seg..[8|] Han får kun pupp..

Alt er akkurat likt som oss...

Back
Topp