Søvn mønster

lykkelig90

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har dere merket noe til søvn mønstre til den lille i magen? Her våkner hun hver kveld rundt 19.00-23.30 og 05.30, ellers på dagtid varierer det endel. Så blir vell en unge som skal holde meg våken om natten :):dance018

Mye aktivitet utpå formiddagen og sen kveld/natt til ca kl 02. Så tror hun er et B-menneske som sine foreldre ;)

Her er det mye aktivitet på morgenen. Håper egentlig hun blir et a menneske. For da kan jeg og hun stå opp før resten av huset slik at hun er ferdig med morgenstellet før jeg må begynne med resten av flokken. Håper på å få inn en rutine med å trille henne i vogna mens jeg følger brødrene til bussen.

Her er det ikke noe merkbart søvnmønster, føler lille beveger seg jevnt utover hele dagen/natten. :D
Merket ikke noe med første heller, kanskje det ikke er jeg som tenker så mye over det.:p Men lille i magen er hvertfall sterk! Spenner ganske kraftige spark, Til tider kan de være ganske vonde. :nailbiting:

Hun er litt aktiv på morgenen, så er hun rolig, så kommer en aktiv periode på formiddagen. Ettermiddagen varierer utifra hva jeg holder på med. I 19 tiden er hun veldig aktiv og har et jevnt aktivitetsnivå frem til jeg legger meg i senga, da er hun veldig aktiv en liten stund. Merker henne ikke på natten, men er oppe på do i 2 og 5 tiden. Virker som en rolig baby,så spent på hvordan hun blir❤️

Her er det aktivitet litt utpå morgenen/tidlig formiddag, og som regel masse på kveldstid når jeg er i ferd med å legge meg (rett før midnatt og frem til ca 1). Har også en aktiv runde på ettermiddag ofte. Ellers er det jo litt nå og da, men ikke merket noen rutiner utover morgen, ettermiddag og sen kveld.

Back
Topp