Søvn i graviditeten

• Trådstarter Trådstarter Moderator Wilma
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Wilma

Guest
De aller fleste gravide merker at søvnen er påvirkes av graviditeten. I starten sover du kanskje mer, i slutten mindre. Men jo mer du stresser med at søvnen er annerledes, mindre, mer avbrutt og oppstykket, jo mer vil det påvirke deg og hverdagen din.

Her er jordmor Ragna sine råd til deg!

Hvordan er det med søvnen din?

Sover dårlig på nettene men har mulighet til å ta meg en hvil i løpet av dagen og da går det veldig greit :) Tenker ikke noe mer på det.

Sover kjempedårlig om natta, ligger bare og vrir meg. Men jeg tar det som en fin oppvarming til de våkenettene som kommer med babyen, pluss at jeg kan sove litt på dagtid, så da berger jeg fint.

Eg søv dårligare enn til vanleg, Finn aldri ei god stilling så eg snur og snur på meg kvar natt. Har gått til innkjøp av Bbhugme puta og den hjelp nok litt på.. Er ufattelig trøtt når eg kjem heim frå jobb men kan ikkje sove då for då får eg ikkje sove til kvelden igjen. Så føler eg er litt på bærtur ifht søvn...

Våkner ofte en gang iløpet av natta, bare fordi.. må ikke på do eller noe, bare våkner.
Klamrer meg til BBhugMe og har ikke problem med å finne en god stilling (enn så lenge).

Back
Topp