Søvn hvor er du

tracey88

Flørter med forumet
merker det er vanskelig og sove og finne en god stiling med alle plager. Fler enn meg som har det sånn regner jeg med

Hver eneste natt.o_O
Gruer meg til å legge neeg for det er så kjipt å bli liggende og stirre i veggen. Halsbrann og bekkenløsningen er værst. Men gleder meg til å sove på magen igjen... Snaaaaart :rolleyes:

Ja , og våkner hver gang jeg skal snu meg :-/ begynner å tære på kreftene dette her :(

Jeg sover noen timer på morgenkvisten, ellers er det dårlig med nattesøvn :( Men har heldigvis mulighet til å sove litt på dagtid mens unga er i barnehagen;)

Jeg sover noen timer på morgenkvisten, ellers er det dårlig med nattesøvn :( Men har heldigvis mulighet til å sove litt på dagtid mens unga er i barnehagen;)
Sånn er det her og:p ligger noen timer å vrir meg om natten og sover litt nå og da, står opp med jentungen og tar meg av hu til hun er i Bhg i 10 tiden og så drar jeg hjem å legger meg igjen mens hu er der:p

Det er skikkelig dårlig med søvn her for tiden. Og om jeg endelig faktisk finner en god stilling og sovner, så våkner jeg etter 2 minutter, for da må jeg tisse :/

Sånn er det her og:p ligger noen timer å vrir meg om natten og sover litt nå og da, står opp med jentungen og tar meg av hu til hun er i Bhg i 10 tiden og så drar jeg hjem å legger meg igjen mens hu er der:p

Får jo ikke gjort noenting da, men sånn må det bare være nå. Jeg sover som regel veldig godt akkurat rundt da de våkner, men da kan jeg jo ikke sove..

Samme her, bekken, mage og sure oppstøt med en gang jeg legger meg ned. Våkner min 4 ganger for å gå på do og har vel totalt 2-4 timers søvn hver natt. Ender med at jeg sovner på sofaen utløpet av dagen.... Ganske dårlig rutine, men er det som får dagene til å gå opp.

Back
Topp