Søvn/hvile og kvalme

Freya

Elsker forumet
I natt sov jeg 11,5 time! I strekk! Det var helt fantastisk, og har i dag ikke kjent meg kvalm i det hele tatt. Så det har virkelig mye å si. Bare så synd det ikke alltid lar seg kombinere med to små-barn. :P Men må prøve å få meg barnevakt noen flere fredagskvelder framover, for dette var fantastisk. :D

Merker også at søvn hjelper på. I går og i dag har jeg sluppet å stå opp 6:30 med mini og da har jeg ikke kasta opp på morgenen. Fortsatt kvalm gjennom dagen, men ikke like ille.

Det er godt å høre! Gleder meg på en måte til jeg skal begynne å jobbe, for da skal pappaen ha henne på natta og stå opp med henne. Da kan jeg sove til åtte om jeg absolutt vil. :D

• Liker
Reactions: BMC
Det er godt å høre! Gleder meg på en måte til jeg skal begynne å jobbe, for da skal pappaen ha henne på natta og stå opp med henne. Da kan jeg sove til åtte om jeg absolutt vil. :D
Samme her! Begynner på jobb til uka, da er det mannen sin tur til å stå opp med mini! Skal bli godt å kunne sove på et annet rom en heeel natt i strekk... Diggdiggdigg!

Back
Topp