Søvn..hva er vitsen?!

JanneJenta78

Forumet er livet
I natt har det ikke blitt ett minutt søvn på øyet...[:'(] Først lå både sambo og jeg og vred oss til 3 tida...endelig begynte å bli tunge i øyelokka, da fant guttungen ut at joda, han skulle sove sammen med oss!

Vi prøver å være litt strenge på det iom at ingen sover noe særlig når han ligger hos oss, pluss at vi vil helst han skal sove på eget rom nå som babyen skal komme.

Etter å ha fulgt han x antall ganger inn i sin egen seng, endte det til slutt med at jeg la han i senga vår, og nå ligger jeg selv på sofaen..lys våken! [:@][:@]
Så babyen kan bare våge å komme før jeg har fått noen timer på øyet altså..da kommer de til å få en trøtt og MEGET hormonell mor ned på føden for å si det sånn.

Flere her som sliter med legging av søsken? Vi trenger GODE råd...føler vi har prøvd det meste. Ikke nok med at han er vanskelig å legge om kvelden for tida, men han våkner hver natt og skal inn til oss og sove også....sliter ut både faren og meg...[&o]
Er så frustrerende..han har vært en engel å legge frem til 2,5-3 årsalderen...nå er det bare helvette![:'(]

Back
Topp