Søvn, hva er det?

IdaE123

Blir kjent med forumet
Flere som sliter med å sove om natten om dagen? Ingen stillinger er gode lenger og det har til tider vært varmt og klamt om nattan... baaaahhhh *klage klage*

Gleder meg til september og få dette overstått...

Jeg våkner hver gang jeg skal snu meg for det er så tungt og ubehaglig - og det skjer for ofte dessverre. Klarer liksom ikke å sove lenge på samme stilling - og det resulterer med at jeg ikke får sammenhengende søvn.

Så ja, gleder meg til september - men da er det andre utfordringer igjen 

Har til vanlig et veldig godt sovehjerte, men i det siste har det vært vanskeligere å få sove. Våkner stadig av at ryggen er vond, og det går ikke like lett å snu seg til andre sida. I tillegg våkner jeg stadig i panikk og lurer på om babyen har det bra viss det er en stund siden jeg har kjent spark.. Ligger liksom litt i halvsøvne for å forsikre meg om alt er ok. Hehe, tullete!

Sover ikke noe godt jeg heller.. Våkner hele tiden!

Ro_25 skrev:
Sover ikke noe godt jeg heller.. Våkner hele tiden!

Sover veldig dårlig selv nå også, og blir nok ikke mye mer søvn når den lille kommer pga amming osv. Har ei lita tulle som sliter en del med søvnen pga ørebetennelse og varmen. Så sove får jeg gjøre når jeg blir gammel

det er ikke noe problem å snu seg synes jeg. Her er problemet at lilletulla er så aktiv og "klager" når hun synes at jeg skviser for mye på henne, da får jeg skikkelig spark i sida og ned mot madrassen. Ikke lett å sove med en turner innabords! Men synes ikke det trenger å bli september riktig enda, liker veldig godt å være gravid så vil ikke at det skal være over helt ennå ;-)

IdaE123 skrev:
Flere som sliter med å sove om natten om dagen? Ingen stillinger er gode lenger og det har til tider vært varmt og klamt om nattan... baaaahhhh *klage klage*

Gleder meg til september og få dette overstått...

Det blir vel neppe mer søvn i september... ;)

blir nok ikke mer søvn fra september nei

Sover helt greit her egentlig, men våkner mye og ligger litt vondt. 
Babyen sparker masse og kan til tider gjøre at jeg bruker tid på å sovne igjen. 
Så har vi en på 3,5 år som våkner litt innimellom, men han har fått familiekøye på rommet sitt nå og sover i 120-underkøyen, så det er fort gjort å legge seg inne hos han så sover vi videre alle sammen! 

Mente ikke at det blir noe mer søvn i september, men da har man ikke den tunge kroppen og ta seg av lenger.. også kan du jo sove når ungen sover.. =) Også er det ikke den varme årstiden som gjør at du får veldig mye vann i kroppen =P

IdaE123 skrev:
Mente ikke at det blir noe mer søvn i september, men da har man ikke den tunge kroppen og ta seg av lenger.. også kan du jo sove når ungen sover.. =) Også er det ikke den varme årstiden som gjør at du får veldig mye vann i kroppen =P

Skjønte at du mente det altså :) Ser frem til det jeg og :)

Har ikke sovet godt på mange mnd; så er godt forberedt til nattevåking. Pga invalidiserende bekkenløsning finnes det ikke lengre noe som heter spontane bevegelser lengre. Våkner hver gang jeg prøver å lee litt på meg; er et mareritt å snu seg på tross av sklilaken og søsterhjelp; MEN nå er det ikke lenge igjen, begynner å se enden..... :-)

Back
Topp