Søvn hos babyer

MamaB

Elsker forumet
Våknet med megaspreng!

Trodde klokka var rundt 3 på natten, det er da hun pleier ville ha et lite natemåltid, men neida!
Klokka var 6!

Hun sov alså fra halv 7 i går til 6 i dag.. jeg måper! Synes det er for lenge jeg [8|]

Er det dette som kalles at barna sover rundt?

jenta mi får siste måltid klokken 22. og da sover hun til 10 dagen etter:) skikkelig spreng her så må opp å pumpe meg 2 ganger..

hehe, ifølge spebarnsboka så er "sove rundt" å sove i 5-6 timer i strekk, så din har hatt en dobbel sove rundt [:D] Men trengte vel søvn i natt da, hadde sagt ifra hvis hun var sulten!

Kjempe misunnelig.... Her er det opp annenhver time...[&:]

er rart hvordan søvnmønsteret har snudd fra amming hver 2-3 time over til denne ekstremsovingen [:)]
men jo, er herlig - må bare huske å pumpe meg før jeg legger meg så jeg ikke eksploderer [8D]

tror hemmeligheten er å legge henne før hun blir overtrøtt, og det er sannelig ikke mange minuttene som skal til før det er forsent [;)]

Så deilig!! krysser fingrene for at det fortsetter sånn da!!! :)
Her sover han 6 timer sammenhengende! men må opp mellom 3-5.. han har bare sovet helt til 6-7 ett par ganger!!

Og enig me Frøgen ; om man sover helt til 12 på formiddagen, men har vært oppe ett par ganger i løpet av natta, så er man ikke like uthvilt som hvis man står opp i 6-8 tida, og da har sovet 6 eller mer timer sammenhengende :)

ORIGINAL: såffi81

misunnelig....

ORIGINAL: oblixpusen

Kjempe misunnelig.... Her er det opp annenhver time...[&:]

sign, ikke bare det men ho er er vanskelig å få sove på kvelden også, skjønner ikke helt hvordan dere får lagt ungene før kl 21.

Back
Topp