Nattpose
Og litt som å bande i kirka, men å trappe ned natta min ga bedre strekk her

dog ventet jeg tilba yen var rundt 10-11. Kjørte ikke kutt på natt da hn var 7 mnd, bare fordi hs sa man kunne det når de var over 6 mnd. Så på det må man kjenne selv, hvor mye babyen spiser av fast føde og hvordan den reagerer på å ikke få pupp. Her gikk det veldig fint med byssing og smokk i stedet. Litt klaging første 2 nettene, men ikke mer enn at hn sovnet innen 15 min.
Sjekke om dagsøvn kan justeres opp eller ned. Her ordna ikke det med dupper seg ordentlig før han var 14 mnd og vi gikk over til 1 lur om dagen. Jeg prøvde alt mulig før det, så skal ikke si at det finnes noe magisk triks der dessverre.
I deres tilfelle, har du prøvd nattpotting for å se om hun kanskje roer seg av å få tisset på natt?
Jeg prøvde ikke i den alderen, fordi jeg var redd for å vekke han opp, men det kunne nok fungert. Nå nattpotter vi inne på soverommet i halvmærke dersom han sovner uten å ha tisset på lenge, eller drakk mye vann før legging.
Få ut flere tenner

er jo ikke noe man kan gjøre da, men det var først etter dette at nettene ble bedre her.