Søvn er visst oppskrytt..

Frk.Knerten

Forumet er livet
Jeg har slitt enormt med søvnen nå som jeg har vært syk,begynner og komme meg på beina nå men søvnen er fortsatt fraværende[&o]
Klokka er jo snart halv 8 på morningen og jeg har enda ikke sovnet[:(] prøvd siden klokka tolv og alikevel ligger jeg her lys våken.
Jeg trenger sårt og få sovet ut nå,men sovner jeg ikke snart må jeg jo bare døgne for og ikke ødelegge hele døgnrytmen..

Om jeg bare kunne slutte og tenke så mye[:(]

Huff, vennen! Å slite med underskudd på søvn er slitsomt!
Fortsetter det sånn må ta deg en tur til legen, for å få noe å sove på, så du får en sammenhengende natt!

Håper du får sove til natten igjen!

Ja merker jeg er helt utslitt nå[&o] Tenkte ringe legen når de åpner nå halv ni,siden jeg har slitt med søvnen nå i 11 dager til sammen[&:] Jeg fungerer jo knapt nok som et menneske,er sikker på at jeg har blitt zombie eller noe[8D]

Må på nav med sambo seinere også,er vel ingen tvil om hvem som må kjøre da[8D]

Jeg forstår at du har mye å tenke på om dagen!
Men jeg er sikker på alt ser litt lysere ut etter litt (mye) søvn!

*håperdufårsoveogatmangebekymringerkanforsvinnesnart-klem!*

Det er nok ikke så dumt å ta en telefon til legen nei.

Håper du får sove snart!!!

Klemme på [:)]

Huff... kjære deg..

Enig med de andre.. ring legen du..  lurt at du skal det!!

Ønsker deg søvn snart!!  Sender avgårde mange Jon Blund-klemmer til deg

Det er helt forferdelig å ikke få sove[:(]
Føler så med deg. Har netter der jeg bare vrir meg hele natten og ikke får sove, og kan trygt skrive under på at en ikke fungerer skikkelig da! Legg deg tidlig i kveld, gjerne med en gang DC har lagt seg, så får du gjerne tolv timer på øyet. Og ring legen og få noe å sove på!

ORIGINAL: mormarion

Det er helt forferdelig å ikke få sove[:(]
Føler så med deg. Har netter der jeg bare vrir meg hele natten og ikke får sove, og kan trygt skrive under på at en ikke fungerer skikkelig da! Legg deg tidlig i kveld, gjerne med en gang DC har lagt seg, så får du gjerne tolv timer på øyet. Og ring legen og få noe å sove på!

sign!

ORIGINAL: Katrineisabell

Jeg har slitt enormt med søvnen nå som jeg har vært syk,begynner og komme meg på beina nå men søvnen er fortsatt fraværende[&o]
Klokka er jo snart halv 8 på morningen og jeg har enda ikke sovnet[:(] prøvd siden klokka tolv og alikevel ligger jeg her lys våken.
Jeg trenger sårt og få sovet ut nå,men sovner jeg ikke snart må jeg jo bare døgne for og ikke ødelegge hele døgnrytmen..

hvis du kjenner litt bak høyre øreflipp, skal det være en "RESTART" knapp der! prøv den, så skald u se du plutselig er skikkelig uthvilt!![:D][8D]

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Klemmer på, håper du får sove litt snart[:)]

ORIGINAL: mommy_to_be

hvis du kjenner litt bak høyre øreflipp, skal det være en "RESTART" knapp der! prøv den, så skald u se du plutselig er skikkelig uthvilt!![:D][8D]

overtrøtt som jeg er så prøvde jeg[:D] en god latter forlenger livet[:D]

god klem fra meg til deg, håper det løser seg snart!

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

Back
Topp