Søvn [emoji849]

Lilledrue36

Blir kjent med forumet
De siste to ukene har jeg våknet to ganger på natta for å tisse, og når klokka er 04.30 er jeg lysvåken!
Blir jo stuptrøtt av dette utover dagen, men prøver å holde meg våken til hvertfall kl 22. [emoji1354]

Flere som sliter med søvn?

Ja, men eg våkner av at eg er sulten. Stortsett mellom 3 og 4 hver natt og får ikkje sove igjen Blir veeeeldig trøtt på dagen og kvalm.

Her er det også morgen i 4-5 tiden og som regel er jeg kjempesulten da....Så blir jeg trøtt i 20-tiden og dupper av på sofaen og så får jeg ikke sove når jeg legger meg igjen i 22-tiden...:eek:

Er helt håpløs. Enten våkner jeg altfor tidlig og får ikke sove mer. Ellers sovner jeg jo aldri. I natt ble klokka over 3 før jeg sovnet...

Her er det mannen som sover for begge [emoji87][emoji48]
Men formen er fin enda, ikke så veldig trøtt. Helt til jeg skal se serier når kidsa er lagt for kvelden; da smådupper jeg gjennom alle episodene ;)

Sliter litt med og sovne på kvelden[emoji85] stuptrøtt og helt ferdig, men sovner ikke. Sist svangeskap slet jeg med at jeg våknet ved 4-tiden og vær våken et par timer før jeg sovnet igjen[emoji15]

Jeg også våknet og lys våken kl 4 dagen etter jeg fant ut at jeg var gravid.. blir spennende om det fortsetter sånn [emoji4]

Har ikke sovet godt siden første ungen ble født jeg, og det er nå to år siden [emoji85]

Er så trøtt om dagen! Sliter med å få nok søvn, kjenner jeg trenger mer enn vanlig, men mini våkner mellom 5-6 hver dag. Og når han endelig sovner til første dupp må mor jobbe (jobber 50% hjemmefra frem til august og barnehageplass). Ikke lett å få lagt seg tidlig heller, har ei på 12 som fort er våken til 22, og litt alenetid med gubben må man jo ha.

Back
Topp