Søvn bli tullete snart:(

Bkno1515882

Andre møte med forumet
Hei:) er i uke 36, fin form i hele svangerskapet. Men sliter med søvn den siste tiden. Sovner godt inn, så våken etter 10 min. Så våken hele natten, sånn har jeg holdt på i ei uke nå. Er som en zoombi om dagene og trur jeg blir gal snart!! 6 september er termin, og virker som han koser seg der inne. Så ut før det kommer ikke til og sje.. noen med gode tips her??? Setter stor pris på svar:) klem fra meg

Hei:) er i uke 36, fin form i hele svangerskapet. Men sliter med søvn den siste tiden. Sovner godt inn, så våken etter 10 min. Så våken hele natten, sånn har jeg holdt på i ei uke nå. Er som en zoombi om dagene og trur jeg blir gal snart!! 6 september er termin, og virker som han koser seg der inne. Så ut før det kommer ikke til og sje.. noen med gode tips her??? Setter stor pris på svar:) klem fra meg

Sov på dagen om du har mulighet. Det gjorde jeg :)

Hva er det som gjør at du ikke får sove? Tanker, vondter, liggestilling osv?

Får ikke puste når jeg ligger på noen av sidene. Han ligger langt oppe enda, ikke lagt seg til. Prøvd med masse puter og i sittestilling, har slette noen uker. Men blitt bare værre, ellers er jeg frisk som en fisk. Men nå er jeg så utslitt at jeg bare skriker for ingen ting. Fikk time til jormor i dag nå! Har ikke vært til henne på lenge der hun har hadd ferie..

Hadde ei slik natt sjølv - våken frå 430-630, før det vore på do fleire ganger. Her står far opp med mini på snart 2 ca 7 og så får eg faktisk til å sove i 2t på morgenen. Slitsomt og ikkje minst kjedelig å ligge våken på natta!

Hadde ei slik natt sjølv - våken frå 430-630, før det vore på do fleire ganger. Her står far opp med mini på snart 2 ca 7 og så får eg faktisk til å sove i 2t på morgenen. Slitsomt og ikkje minst kjedelig å ligge våken på natta!
Ja, er veldig slitsomt. Bra du har en mann som hjelper deg med dine små♡ ja, er veldig slitsomt. Har heldigvis ikke noen små barn i hus, 13 år siden sist. Så gleder meg til og få den lille krabbaten♡

Sover dårlig jeg og. Kjenner meg igjen i det du skriver. Sovner godt inn, men våkner etter hvert - må på do, og har vanskelig for å sovne igjen etter det. Kjempe kjedelig å ligge våken.. Sover best mellom 5.30 - 9.
Tenker at det er viktig å ta hensyn til det på dagen. Om man ikke kan sove på dagen, så kanskje i alle fall legge seg ned å hvile. Det hjelper for meg :-) Kjenner at jeg er veldig klar for at den lille kommer snart.

Får ikke puste når jeg ligger på noen av sidene. Han ligger langt oppe enda, ikke lagt seg til. Prøvd med masse puter og i sittestilling, har slette noen uker. Men blitt bare værre, ellers er jeg frisk som en fisk. Men nå er jeg så utslitt at jeg bare skriker for ingen ting. Fikk time til jormor i dag nå! Har ikke vært til henne på lenge der hun har hadd ferie..
Asj :(
Ingen tips, men jeg greier ikke å såve med mange puter, max 2! Så jeg har oppgradert ene puta til hotellpute som er litt fast. Fungerer veldig bra til meg!

Er heldig og sover veldig godt noen dager! Har mine faste doturer, men der er nødvendige for att bekkenet ikke skal kødde mer [emoji14]
Må og holde meg unna sur og feit mat før leggetid så jeg ikke får brystbrann:b

Jeg sover ganske bra, bank i bordet. Våkner flere ganger i løpet av natten da og veldig tidlig på morgenen, men føler meg stort sett uthvilt. Må faktisk ikke på do om natten heller( enda). Slik var det absolutt ikke forrige gang

Holdt på sånn i evigheter her og har desverre ikke annet tips enn å hvile når du kan. Håpe det blir bedre for deg når magen synker litt [emoji5]

Her går det veldig opp og ned. Etter noen uker på ferie med minimalt med søvn har det nå heldigvis blitt bedre - bank i bordet...
Har en pute mellom bena og en som støtter magen litt. Spørs om jeg ikke skulle gått til innkjøp av en gravidpute, så lipper jeg unna med en istedet for to :-)

Sover skikkelig dårlig her også[emoji30] kramper i bena, restless legs, kløe, for varmt, ja, u name it. Mitt største problem er å sovne inn om natta, da jeg bare ligger å vrir meg i timesvis.. ofte er jeg så trøtt at jeg svir på øynene fordi om jeg har de igjen, likevel får jeg ikke til å sovne[emoji849][emoji42]

Har det slik selv, er 37+3 idag, og har ikke sovet en hel natt på 2 mnder. Sover bare en stund, våkner og får ikke sove igjen. Her er det ikke noe som hjelper. Har gitt opp. Er kanskje ikke så trøstende å høre.

Back
Topp