Søtt, surt eller salt

Inlovewiththedream<3

Forelsket i forumet
Hvis dere må velge, hva er det som faller i smak når det kommer til cravings? Her er det surt og veldig salt som kommer litt akutt på menyen.

cb16c5615280eecf2ff1fc2700f07c6f.jpg

Hos meg er det salt, helt klart [emoji6] synes salt lakris er veldig godt, men klarer heldigvis å begrense meg [emoji4] så mitt lørdagsgodt idag er en pose med frenchfries potetgull [emoji4]

Salt, salt og salt - men fra smågodthylla velger jeg surt. Sjokolade smaker nesten ikke lenger :o

Surt!!! Og - gjerne i kombinasjon med noe litt bitter [emoji23] [emoji173]Grapefrukt[emoji173]

Surt, og ville heller sagt noe friskt enn søtt! For eksempel honningmelon eller bringebær.
Men det hender at jeg får lyst på noe salt også. Særlig om jeg er litt kvalm for da føler jeg det hjelper litt.

Surt! De froskene så fantastiske ut!! Savner norsk smågodt! Her i Skottland er alt godteri søtt..

Salt eller søtt. Men aller mest alle typer bær og frukt. De er vel mest søte, men ikke kvalmende søtt.

Søtt og syrlig. Er blitt kjempesensitiv for salt [emoji853] klarer nesten ikke potetgull med paprika lenger, fordi det er for salt (!)

Var salt de første ukene, nå smaker det litt rart bare [emoji15] så her går det bare i surt [emoji39][emoji39]

Saltmat!
Har ikke lyst på noe av søtsaker i det hele tatt. Og f eks pommes drite har fristet, samme med potetgull for det salte, men der ønsker jeg det likevel ikke fordi det er så fett. Så blir egentlig bare mat her I gården. .

Ja takk alle 3, til hver sin tid riktignok!:D
Dundersalt og Läkerol sea salt har blitt min redning under kvalme!
Jeg har fått ekstra lyst på sure og friske ting som bringebær, appelsin og surt smågodt!:p Men sjokolade smaker fortsatt det og:rolleyes:
Kjerringråd i fht å finne ut kjønn via cravings og ønskede smaker blir vel derfor heller vanskelig..:joyful:

Ja takk alle 3, til hver sin tid riktignok!:D
Dundersalt og Läkerol sea salt har blitt min redning under kvalme!
Jeg har fått ekstra lyst på sure og friske ting som bringebær, appelsin og surt smågodt!:p Men sjokolade smaker fortsatt det og:rolleyes:
Kjerringråd i fht å finne ut kjønn via cravings og ønskede smaker blir vel derfor heller vanskelig..:joyful:
Hehe, sitter her med dundersalt nå jeg. Spist så mange at det er helt sårt i munnen. Har også dilla på appelsin og sjokolade, hver for seg og sammen :)

Hehe, sitter her med dundersalt nå jeg. Spist så mange at det er helt sårt i munnen. Har også dilla på appelsin og sjokolade, hver for seg og sammen :)

Hehe!:p Heldigvis ikke helt sår i munnen enda, men tviler ikke på at det kan dukke opp som et resultat etterhvert!:wacky:
Morsomt at vi er fler som liker de samme tingene!:)

Back
Topp