Søtsugen

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
flere som er søtsugene? Har så lyst på kaker og godis spesielt gode og ferske kaker

Uff ja...de første 12 ukene orket jeg ikke sukker, nå har jeg lyst på kaker hele tiden...men klaret å holde meg unna stortsett

Jeg er! Før spiste jeg nesten aldri godteri, men etter jeg ble gravid har jeg hatt lyst på alt som har med sjokolade å gjøre hele tiden. Skulle ønske det heller var noe sunt jeg hadde lyst på, for merker at vekten går oppover litt fortere enn nødvendig :(

Helt omvendt her blitt, kanskje like greit.
Men har alltid veldig lyst på fruktsalat! Tror jeg må i butikken igjen idag og kjøpe inn litt kiwi osv :p

Hele tiden!!!! Men det er egentlig ikke noe unormalt her da :P jeg er en skikkelig godis-råtta som vi sier i Sverige ;)

Jeg har blitt veldig glad i eple :p og banan.

Helt omvendt her blitt, kanskje like greit.
Men har alltid veldig lyst på fruktsalat! Tror jeg må i butikken igjen idag og kjøpe inn litt kiwi osv :p
Jeg også! Favoritten for tiden er eple, blåbær eller honningmelon. Blir kvalm av søte ting :p

Spiste akkurat jordbær med limekesam - helt fantastisk :)

Jeg klarer ikke søte ting, blir kvalm av tanken :-P Bortsett fra sjokomelk, som jeg har lyst på heeeele tiden!

Jeg har lyst på alt av sukker... Off off, men klarer heldigvis å beherske meg:)

Ååå, kjenner jeg er så glad for at jeg ikke har lyst på søtsaker! Prøvde meg på favorittsjokoladen for 3 uker siden, den var skikkelig skuffende.. Etter det har jeg ikke spist noe godteri i det hele tatt :)

Jeg klarer ikke søte ting, blir kvalm av tanken :-P Bortsett fra sjokomelk, som jeg har lyst på heeeele tiden!
Samme her! Sist gang var det likt :) spesielt yt sin restitusjonsdrikk med sjokoladesmak! Nå tror jeg at jeg må ut å handle gitt! :)

Jeg hungret etter sukker frem til ca uke 12! Ville bare ha kjeks og sjokkis:p
Men heldigvis har det gått over nå som kvalmen er bedre og jeg ikke er sulten hele tiden:)

Jeg har lyst på innimellom, men ikke noe spesielt. Mer lyst på grønnsaker og frukt, og yoghurt. Og melk (liker egentlig ikke så godt melk)

Back
Topp