Søtsug

Wonder Woman

Betatt av forumet
Junilykke2018
✨️Julestjernene2023✨️
Flere som sliter med sug etter søtsaker? Jeg gikk akkurat på en smell nå, med julemarsipan på tilbud.

Ja, nam nam!! Vi har også hamstret julemarsipan, men nå skal jeg skjerpe meg... vil jo ikke ha en 5 kilos baby, haha...

Ikke spesielt. Men kan plutselig få lyst på vaffel eller litt mørk sjokolade. Kanskje 1-2 ganger i uka. Og merkelig nok har det da hjulpet på kvalmen å spise det!

Ja,jeg har lyst å spise bare søtsaker. Men det går bra med frukt også. :-)

Hehe, har nesten helt avsmak på søtt nå, men det går en del liter sjokolademelk da :D

Kjenner meg veldig igjen! I det siste har jeg begynt å spise svisker på boks. Det smaker bedre enn det høres ut som xsmile8 Det hjelper på søtsuget også hjelper det magen i tillegg. Kan anbefales :)

Jeg har aldri spist så mye søtsaker som etter jeg ble gravid. Prøver å ta meg sammen, og spiser heldigvis mye sunt også, men sukkersuget er helt enormt. Milkshake - det beste jeg vet. Kommer til å få et beist av en baby :hilarious:

Skikkelig søtsug, og ingen impulskontroll. Spiser noe godis hver kveld, men prøver å ikke ta heeelt av.

Vet jo at det er bedre for baby om jeg får i meg fornuftig mat istedet. Men jeg hadde det likt sist svangerskap, og jeg la på meg normalt og fikk en normalstor unge (3,5). Det hjelper ikke akkurat på disiplinen...

Back
Topp