Søtsug...

Jeg gir etter... :P

Tyggis!! Eneste som hjelper og vilje styrke.. Har og slutta og handle snop. Men han fulle skap likevel ;p

Jeg gir etter jeg også :P

Er absolutt ikke der enda at jeg orker å tenke på kosthold så spiser det jeg vil ha. ;)

Ha frukt, nøtter, biola(liker best fersken), og spis grovt brød

Pass på å ha sunne snacks tilgjengelig. Jeg digger gresk yoghurt med toppings og har laget egen granola for å redusere innkjøp av ferdigboksene.
Fjordlands byggryn og havregryn med forskjellig toppings er veldig gode!

Jeg har også gitt etter! :P men tenker det blir skjerpings nå fremover. Satser heller på frukt/bær smoothies og skyr/kesam. Har blitt alt for mye sukker her :P

Prøver å holde meg sterk. Men dårlig matlyst kombinert med søtsug gjøre det tøft :/ skal prøve å begrense meg til godteri til lørdager har jeg bestemt, men blir jo litt annet da for å erstatte :p

Prøver å holde meg sterk. Men dårlig matlyst kombinert med søtsug gjøre det tøft :/ skal prøve å begrense meg til godteri til lørdager har jeg bestemt, men blir jo litt annet da for å erstatte :p

Hvis du har mulighet, gå en tur før det blir for gale. Da er det en vinn-vinn situasjon

Pass på å et regelmessig! Det er som regel når ein er veldig sulten, at søtsuget kjem. Hadde svangerskapsdiabetes og åt kvar 3. Time, hadde ikkje søtsug(nesten) :-)

Back
Topp