Søtsug!!

Sienna3

Gift med forumet
Har så lyst på noe søtt HELE tiden!! [&:] Tenker på sjokolade, desserter, kaker hele tiden..[&:] [:D]
Plagsomt!! Og jeg som vil gå ned noe kg..blæææ[:'(][:'(]
Flere som har det sånn??
Kan amminga være årsaken? [8|]
Greit nok at jeg alltid har vært en søtmoms, men aldri så gale som dette!![:)]

Åh, jeg har det akkurat som deg. Har, så lenge jeg kan huske, alltid hatt et sterkt søtsug. Spesielt rett etter middags. Men nå er det hele tida, spesielt til morgenteen etter frokost. UFF.. Håper vi kan skylde på amminga [;)]

Jeg har det sånn!! [:@]
ikke kan jeg skylde på noe amming heller,for det gjør jeg ikke..

Stort sett så kommer søtsuget av hvordan kostholdet ditt er sånn ellers. Jeg har begynte med personlig trener på elexia og han sa til meg at jeg spiste altfor mange karbohydrater og da går først blodsukkeret høyt opp,før det etter en halvtime raaaser ned igjen. OG da kommer søtsuget [&:] Så nå har jeg fått en matplan av han som det er mer proteiner i osv og da skal i terioen søtsuget forsvinne. Så da kommer det bare ann på vanen vil jeg tro..

Tror det kommer av amminga, ja. Har blitt rådet til å ta crom, siden barnet ammer og trekker ut stoffer i kroppen som gjør at man føler søthug hele tiden. Crom skal vissnok hjelpe [:D] Men det er jo kjekt å skylle på amminga når jeg trykker i meg sjokolade da[;)][;)][;)]

oh yes!!!!!! og gir som regel etter og[&:]

Jeg er sykelig avhengig av sukker, det er jeg sikker på...

Men skal slanke meg, og fant ut at et stort glass Fun light saft etter middag hjelper. Da får jeg i meg den søte smaken, men ikke noe sukker [:D] Og så pusse tennene! [;)]

ORIGINAL: KuleMageIgjen

oh yes!!!!!! og gir som regel etter og[&:]

ORIGINAL: Sienna3

Har så lyst på noe søtt HELE tiden!! [&:] Tenker på sjokolade, desserter, kaker hele tiden..[&:] [:D]
Plagsomt!! Og jeg som vil gå ned noe kg..blæææ[:'(][:'(]
Flere som har det sånn??
Kan amminga være årsaken? [8|]
Greit nok at jeg alltid har vært en søtmoms, men aldri så gale som dette!![:)]

Samme her...![&:] Aldri vært noe kakemoms før, men nå.... Spiser alt jeg kommer over! Merker at mamma og svigers liker å ha meg på middag/kaffe og kaker for jeg eter jo som en mann...[;)] Skylder på ammingen?! Krever vel litt energi å produsere melka så da trenger vi mere mat/energi? Men hadde jo vært greit å hatt lyst på SUNN mat da!! Ikke bare sjokolade og kaker! (er helt sikker på at jeg er sjokolade og sukker avhengig....[&:])

Jeg ble helt ekstrem etter jeg fikk Fredrik
Spiser noe søtt nesten hver dag [&:]

Skulle akkurat til å si at jeg ikke har spist godis idag..
men jeg hadde en bounty tidligere  [&:]

Her funker Herbalife helt supert!
Trodde det bare var noe dritt som folk skulle tjene penger på, men jeg er helt kvitt søtsuget.
Erstatter et måltid, jeg tar frokosten, noen ganger lunchen, med shake i smak som jeg liker. Mest glad i sjokolade [:D]
Smaker nydelig, og søtsuget er helt borte! Ikke sulten heller.

Mye negativt om denne pulver maten, men ikke her i gården [:D]
Spiser jo som vanlig, brødskive, og middag eller hva jeg nå vil spise.

Jeg ammer og har siden han ble født spist sjokolade HELE tiden - og tenker på sjokolade når jeg spiser det, når jeg ikke spiser det, drømmer om det.. Så JA, det er ammingen[:D]

ammingen har nok en liten del i det ja:) her henger det litt igjen drg kostholdet æ hadde på slutten av sv.skapet også da. da ble det myyye sjokolade. har kuttet ut å kjøpe så mye sjokolade nå da, men går hardt utover boksen med sjokoladepålegg.(den nye med crisp og salt) nam

Back
Topp