missme86
Betatt av forumet
Nå som jeg går hjemme med lillemann hver dag kan enkelte dager bli litt lange når vi ikke har planlagt noen aktiviteter. Da merker jeg ar jeg fort tyr til mat og søtsaker, gjerne litt potetgull også. Jeg er flittig på trening, går tur hver dag og jogger hver kveld, trener styrke osv (jobber med trening til vanlig) men skulle ønske jeg klarte å kutte litt ned på kalori inntaket på dagtid ;-) Er det flere som har det slik? Synes det er dumt at meg å få i meg så mye usunn mat. Er kommet ned i vanlig vekt igjen etter fødsel, men kan jo fort gå opp igjen nå som jeg spiser så mye usunt.
Mamman min sa det var vanlig å spise mye sånt når man trør hjemme om dagene (ser på tv, går på cafe osv). Har alltid vært full fart på meg når det gjelder jobb og aktiviteter, men nå som jeg er hjemmeværende er jo alt blit forandret :-S Er jeg alene om dette?
Mamman min sa det var vanlig å spise mye sånt når man trør hjemme om dagene (ser på tv, går på cafe osv). Har alltid vært full fart på meg når det gjelder jobb og aktiviteter, men nå som jeg er hjemmeværende er jo alt blit forandret :-S Er jeg alene om dette?