Søtsug av en annen verden

Svaneprinsessen

Snart sommermamma
Hjelp! Hvordan skal dette ende? Det eneste jeg har lyst på er søte ting. Spesielt til frokost. Da blir jeg kvalm av alt annet enn syltetøy og brunost.

Med sønnen min hadde jeg aldri et sånt søtsug! Er skikkelig plagsomt,og kan sammenlignes med PMS,hehe.

Noen som har det likt?

Jeg føler akkurat det samme for salt ;-)

Ja, ekstremt søtsug!!
Med begge gutta har jeg avskydd godis og brus..

Motsatt her - vanligvis sjokoladeavhengig, men nå orker jeg ikke tanken på noe goderi. Gått ned 2,5 kg på halvannen uke pga laber matlyst - ikke stas den veien heller egentlig

Jeg har ikke blitt kvalm ennå, men søtsaker klarer jeg ikke :O
Søtsuget har totalt forsvunnet...

August16: Samme her med gutten min. Kanskje vi venter jente? Noen som har hatt masse søtsug når de venter jenter?
Jepp :) har en jente, og da eg var gravid spiste eg alt som var søtt, gjerne brownies hver dag, hadde alltid en brownies kake i frysen, så tok opp et stykke hver dag..Hehehe ;) og sånne harribo gåtterier :)

August16: Samme her med gutten min. Kanskje vi venter jente? Noen som har hatt masse søtsug når de venter jenter?

Ja, har tenkt tanken! Er hvertfall helt ekstremt sukkeravhengig nå.
Hadde jo vært koselig med ei jente til i heimen da, skal ikke legge skjul på det.. :-P

Hadde søtsug med begge jentene mine , nå har jeg salt/surt sug. Ikke is kake sjokolade frister :(

Så spennende å høre om deres erfaringer. Er også mye mer kvalm denne gang enn når jeg ventet sønnen vår. Blir spennende å se;)

Back
Topp