Søtsaker og snacks

Babyhåp89

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
Spiser dere noe søtsaker og snacks nå som dere er gravide?
Hva spiser dere, og hva holder dere dere unna?
Hvor mye er ok?

Selv er jeg altfor glad i is og sjokolade [emoji15]
 
Om jeg kjenner at jeg må ha sjokolade, så spiser jeg skololade.
Er mye kvalm i bølger så spiser det som frister og tenker ikke over at jeg skal begrense meg med noe [emoji13]
 
Spiser en del sjokolade. Alt for mye sikkert. Men kostholdet mitt ellers er sunt og variert, og jeg har ikke problemer med at jeg har for mange kilo. Har altid vært flink til å trene bort dårlig samvittighet, men nå trener jeg myye mindre og spiser like mye sjokolade:rolleyes: Spiser sikkert 300 gram i uka..
 
Jeg ble kvalm av overskriften på denne tråden :p
Savner å ha lyst på snop...
 
Jeg har ikke hatt lyst på så mye, men er ofte kvalm
og uggen og da er det eneste som hjelper å spise. Så prøver å velge frukt og bær istedenfor godteri. Det har fungert greit!
 
Jeg spiser en del sjokolade må jeg innrømme :sorry: potetgull og andre typer snaks jeg egentlig liker frister av en eller annen grunn ikke.
 
Spiser lite eller ingenting av søtsaker. Før drakk jeg brus hver dag, det er det også slutt på. Blir kvalm bare av å lese ordene sjokolade, cola, potetgull, smågodt osv[emoji85][emoji87]
 
Spiser litt ja, men spiser vel ca samme mengde som før jeg ble gravid. Prøver å holde det til en dag i uka :)
 
Denne gangen har eg ikke lyst på noe usunt. Bare masse frukt og grønnsaker. Men forrige gang Da spiste eg nesten bare sjokolade, chips, gelé med vaniljesaus, pizza, hamburgere og la meg 30 kg!! Var da kvalm og kastet opp fra uke 5 til 20. Men proppet i meg. Nå er eg snart 10 uker og har ikke gått opp i vekt men buksene er blitt for trange
 
Brus smaker ikke godt lenger. Salt chips hjelper på kvalmen min[emoji28]
 
Nå har jeg begynt å like godis igjen ... ikke noe jeg lyster på , men kan fint ta meg et par tre biter nå og det smaker GODT :happy:
Men tar det rolig for hjertebanken blir så slitsom hvis det blir for mye av det gode o_O:p
 
Brus klarer jeg, og Cola zero hjelper veldig på kvalmen. Men jeg er egentlig en skikkelig snop sluker, men når blir jeg kvalm bare jeg tenker på noe snop:happy:
 
Det hender at jeg får lyst på sjokolade, potetgull og surt godteri, men blir så utrolig kvalm og uvel når jeg har spist det, så som regel må jeg kaste opp... selv om jeg bare har spist pittelitt... :(
 
Jeg spiser det jeg har lyst på, men stort sett frister ikke søtsaker eller snacks. Har vært mye kvalm, så då har jeg spist det som har fristet :)
 
Har bare lyst på brus og søtsaker.. ikke når jeg er kvalm (morgen og sen kveld), men ellers i løpet av dagen er det det jeg har lyst på :/
 
Back
Topp