Søtfysen

Rossinbolla

Elsker forumet
Syns jeg har vært flink med kosten under svangerskapet. Er i uke 35 nå, og syns jeg fyser mer og mer etter søtsaker! Fler som har det sånn?

Kan være du spiser litt for lite generelt.:). At blodsukkeret ditt synker sånn at kroppen fyser etter rask energi(søtsaker).. Man skal jo gjerne spise litt mer i siste trimester.. Ville prøvd å legge på et lite mellommåltid.:)
Merker egentlig selv at jeg er litt mer snopete av meg.. Kanskje jeg også skal spise et lite måltid til;)

Alltid lyst på søtsaker her, hehe :) får dere til å spise mer? Her rekker jeg såvidt å bli sulten til neste måltid :X

Er mett hele tiden, mn en og annen godtebit er det bestandig plass til virker det som! Haha!

Spiser ikke godteri nesten :-) holder meg til sjokolade også har jeg fått dilla på iskald pepsi max :-)

Går veldig opp og ned egentlig :) Men når jeg først er fysen så går det jommen meg unna med denna snopen :p hihi

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Får ikke i meg noe snop for tiden. Får halsbrann av absolutt alt som er søtt :/

Sent from my GT-I8190 using BV Forum mobile app

Spiser alt jeg kommer over. Å coca cola <3 !!

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Det går opp og ned her også, men når jeg først får et kick kan jeg spise hva som helst - og store mengder :p

Har mine perioder å da spes om natten kombinert med dobesøket:p men har fått frukt dilla. Spesielt på vannmelon( den er søt og god den)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Har mine perioder å da spes om natten kombinert med dobesøket:p men har fått frukt dilla. Spesielt på vannmelon( den er søt og god den)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Samma her, spiser MYE vannmelon!! Ikke så mye som frister i varmen, men melon og jordbær smaker alltid!! Og nå i 3.trimester har jeg unnet meg godis hvis jeg har lyst på det ;) ....og iste :)

Back
Topp