Søteste hunden min som passer på:)

Carro_suss

Glad i forumet
Hu er så søt, legger seg med hodet godt plantet i magen min og lukker øynene:) samt hu er alltid i nærheten av meg nå:) søta:)ImageUploadedByBV Forum1365105849.597151.jpg flere med herlige hunder som har forandret seg litt?

Nåh..herlig;)

Min har no hvertfall ikke blitt noe roligere!! Og viser tendenser til å bli en smule overbeskyttende ovenfor meg.. Mannen kan knapt gi meg en klem før hun brummer..ikke knurrer men viser tydelig at hun ikke liker det.. Vi jobber hardt og intenst med hun nå for at det skal bedre seg!

Min har no hvertfall ikke blitt noe roligere!! Og viser tendenser til å bli en smule overbeskyttende ovenfor meg.. Mannen kan knapt gi meg en klem før hun brummer..ikke knurrer men viser tydelig at hun ikke liker det.. Vi jobber hardt og intenst med hun nå for at det skal bedre seg!
Uff så vanvittig vanskelig når hunden blir sånn vill jeg tru:( hvordan rase har du? Håper virkelig det endrer seg, sjalusi er en følelse som hunder ikke skal ha. Tren og søk og få hjelp om nødvendig så oppførselen endrer seg:) man vill jo beholde hunden selv om babyen kommer:(

Uff så vanvittig vanskelig når hunden blir sånn vill jeg tru:( hvordan rase har du? Håper virkelig det endrer seg, sjalusi er en følelse som hunder ikke skal ha. Tren og søk og få hjelp om nødvendig så oppførselen endrer seg:) man vill jo beholde hunden selv om babyen kommer:(
Ja klart vi vil det, men jeg skal være så ærlig at jeg tror ikke vi får bukt med dette.. Hun har vært et stabeist fra dag en, og tro meg, vi har trent og jobbet og vært konsekvent med henne HELE tiden! Det er en rottweiler på over 60 kg, så kan ikke ta noen sjangser med henne.. Hun får lang fjelltur hver dag, masse hjernetrim, kos og lek, men hun vill stort sett bestemme alt. Vi har hatt gudene vet så mange kamper med henne, og nå når hun er begynt å vise "aggressive" tendenser så vet jeg ikke om jeg orker mer.. Vet ikke om du leste den tråden inne på lukket? Hun har hvertfall aldri vist noen tegn til aggressivitet, og hun er snill og leken dagen lang, men bestemt! Men nå er vi litt rådvill.. Håper vi får "skikk" på hun, for det knuser hjertet mitt med tanken på å ikke ha hun her.. Ble langt dette her, og vet i grunn ikke hva jeg ville med det, men det var godt å lufte seg!

Så søt hund du har! Har ikke hund selv, men gleder meg veldig til å få det når vi flytter ut i fra leiligheten. :)

Ja klart vi vil det, men jeg skal være så ærlig at jeg tror ikke vi får bukt med dette.. Hun har vært et stabeist fra dag en, og tro meg, vi har trent og jobbet og vært konsekvent med henne HELE tiden! Det er en rottweiler på over 60 kg, så kan ikke ta noen sjangser med henne.. Hun får lang fjelltur hver dag, masse hjernetrim, kos og lek, men hun vill stort sett bestemme alt. Vi har hatt gudene vet så mange kamper med henne, og nå når hun er begynt å vise "aggressive" tendenser så vet jeg ikke om jeg orker mer.. Vet ikke om du leste den tråden inne på lukket? Hun har hvertfall aldri vist noen tegn til aggressivitet, og hun er snill og leken dagen lang, men bestemt! Men nå er vi litt rådvill.. Håper vi får "skikk" på hun, for det knuser hjertet mitt med tanken på å ikke ha hun her.. Ble langt dette her, og vet i grunn ikke hva jeg ville med det, men det var godt å lufte seg!
Jeg skjønner følelsene dine rundt dette her, hatt hund hele livet, å tanken på å gi hu bort ect. Gir meg vondt i hjerte. Man blir så utrolig knyttet til dyra sine! Husker tråden din når du sa rasen... Er jo en gigantisk hund som man er avhengi av å stol på.:( trur det er stor forskjell på hvordan hunden blir etter svangerskap, vi har i all fall vært heldig hittil. uff nei bare å lufte deg:) det jeg bruker forumet til blant annet :) synn når ikke trening hjelper. Håper dere finner en løsning som er best for alle! Du gjør jo bare deres beste, det som er det viktigste :)

Jeg skjønner følelsene dine rundt dette her, hatt hund hele livet, å tanken på å gi hu bort ect. Gir meg vondt i hjerte. Man blir så utrolig knyttet til dyra sine! Husker tråden din når du sa rasen... Er jo en gigantisk hund som man er avhengi av å stol på.:( trur det er stor forskjell på hvordan hunden blir etter svangerskap, vi har i all fall vært heldig hittil. uff nei bare å lufte deg:) det jeg bruker forumet til blant annet :) synn når ikke trening hjelper. Håper dere finner en løsning som er best for alle! Du gjør jo bare deres beste, det som er det viktigste :)
Ja, vi må prøve alt, men babyen kommer i første rekke! Håper all treningen hjelper, for hun er verdens fineste snilleste hund som dummer seg litt nå:P

Så søt hund du har! Har ikke hund selv, men gleder meg veldig til å få det når vi flytter ut i fra leiligheten. :)
Takk:) min rase er best:p men set trur jeg alle sier om rasen de har eller er forelsket i:p blir så utrolig glad i hunden min, et dyr gjør så vanvittig mye for helse og hverdagsglede:)

Takk:) min rase er best:p men set trur jeg alle sier om rasen de har eller er forelsket i:p blir så utrolig glad i hunden min, et dyr gjør så vanvittig mye for helse og hverdagsglede:)

Hvilken rase er det?
Mannen min vil absolutt ha border collie siden det er den rasen han er vant med.
Jeg kunne egentlig tenke med en mindre hund :)

Hvilken rase er det?
Mannen min vil absolutt ha border collie siden det er den rasen han er vant med.
Jeg kunne egentlig tenke med en mindre hund :)
Engelsk staffordshire bull terrier (engelsk staffe) heter rasen. Også kallenavnet nanny dog:) de elsker unger, samt veldige tolmodige og snille :) border collier er nydelige men krever masse stimuli både hjerne trening og fysisk:) de er jo den smarteste rasen:) men. Veldig trofaste og lydige hunder om man trener:) var en av rasene vi tenkte på å, men ville ha kortere pels og mindre i størrelse:) bodde da i leilighet:) og om samboeren din er vant til hunden så er jo det kjempe pluss:)

Vi har en dvergschnauzer :) de røyter ikke, men må klippes/nappes 3-4 ganger i året.. det er syyykt deilig å slippe hundehår overalt :) men han er en stabukk som vil ha ting på sin måte.. likevel tror vi det vil gå veldig greit med en "lillebror" :) :) han er nysgjerrig på små barn, og ser ut til å skjønne at de er uskyldige barn liksom :)

Fantastisk bilde! :)

Det er litt det samme her. Hunden visste nok at jeg var gravid før jeg visste det. Han har fotfulgt meg i en evighet og blitt med meg fra rom til rom. Han er vanligvis ikke en som går hakk i hel, så det har vært litt rart. Samtidig er det jo litt søtt at til og med han er klar over situasjonen. Blir spennende å se hvordan han tar å ha en baby i hus. Han var jo valp da forrigemann kom.

Jeg har en Manchester Terrier.. Tror ikke hun har merket noe.. Men hun er vant til å være hovedfokuset her hjemme, så blir spennende å se hvordan hun reagerer når det kommer en baby :O :)
Hun er jo sjalu på hesten når vi er i stallen.. Men det blir jo ikke det samme da :)
ImageUploadedByBV Forum1365142323.500137.jpg
ImageUploadedByBV Forum1365142387.040628.jpg

Vi har en Amerikansk Cocker spaniel (har ikke lært meg hvordan jeg legger ut bilder her enda...hehe...).

Han har blitt veldig mye mer kosete med meg, så tror han skjønner at noe er på gang. Han her er også vant til å være i midtpunktet i den lille familien vår, så jeg er veldig spent (og ekstremt nervøs) for hvordan han vil reagere når den lille kommer. Jeg er livredd for at han skal reagere så mye at vi må gi han bort :(

Men vi kommer til å jobbe en del med han fremover. Det blir jo en del forandringer, ikke bare med bebisen men også fordi vi skal flytte. Han er ganske engstelig av seg, og veldig skvetten på brå bevegelser (han tar helt av når skatere kjører forbi på skateboardet sitt...); og da blir han veldig overbeskyttende for oss.

Vi har en dvergschnauzer :) de røyter ikke, men må klippes/nappes 3-4 ganger i året.. det er syyykt deilig å slippe hundehår overalt :) men han er en stabukk som vil ha ting på sin måte.. likevel tror vi det vil gå veldig greit med en "lillebror" :) :) han er nysgjerrig på små barn, og ser ut til å skjønne at de er uskyldige barn liksom :)
Så bra at de merker det å blir roligere:) ja veldig godt med en hund som ikke Røyter noe serlig , for her i hus er det hår overalt:p

Back
Topp