Søte ting

tingeling1

Forumet er livet
Gjør deres små noen skikkelig søte ting? (regner med alle gjør det da, men fortell!)

Nora er så lett å gjennomskue, når hun skal finne på noen rampestreker går hun litt vekk. Når jeg roper: Nora! , så svarer hun: Nei, nei!  Da skjønner jeg at hun driver med noe hun ikke skal, for ellers svarer hun alltid ja. [:D]

Også når vi spør henne: Hvor mange år blir Nora?
-Tje! (sier hun alltid)
-Nei, du er vel ikke tre år? sier vi
- Nei, fije! sier hun [:)]

Også går det i "Noja også!" hele dagen, hun skal gjøe alt Tuva gjør...

Hun har også begynt å si: Glad i deg, mamma! hele tiden og legger armene rundt halsen min. Da smelter jo mammaen helt [:)]

hehee... når jeg spør marcus hvor mangen år han er så sier han skikkeli kjapt ET ÅRRR.... hehee...
så syns jeg han er veldig søt når vi skal ut å gå... så sier han neeej, makkus gå, makkus tilla.. så henter han den rosa dokevogna si... tar den ned trappa, akkurat på samme måte som jeg tar ned hans store vogn... er sååå flink.... så er han veldig flink å gå selv... m vogna, uten vogn mister han helt fokus å tasser overalt...

elsker og lyden han gjør når han koser seg... skikkeli kose lyd.....

Ååååå... Så søte våre små er!! *SMELT*[:D]

Anna sier "sussa mamma" så får jeg en smellkyss og 2 små hender rundt nakken i en goood klem![:D]

Når hun syns noe er litt skummelt så sier hun "litte sgummelt mamma" eller "litte farlii mamma".
Her om dagen gikk en ukjent dame forbi oss når vi var ute. Damen hilste på hun, Anna klemte seg rundt låret mitt og sier "litte flau, mamma"[:D] Skjønner ikke hvor hun lærte det...[8D]

Back
Topp