søte søte elefanten min!<3

maltesers

Forumet er livet
[:D] Det er sååååå koselig å se den søte lille elefanten flytte seg bortover på tickeren!! Håper virkelig jeg får se den gå heeeleee veien opp til 40!! :D Flere som syns ting får litt tregt?? men samtidig priiiser den tiden vi har nå??[:D]

håper det samme som deg, synes det er så moro å se lille babyen på min ticker forandre seg også, og selv om jeg ønsker tiden skulle gå forterre, i så fall til uke 12, så koser jeg meg med alt jeg kan [:D]

Det går aaaltfor tregt!! Har så lyst å fortelle det til hele verden, men vil liksom vente med det til jeg er 8-12 uker på vei. Tiden går så saaakte [:'(]

Går så altfor altfor tregt! Ul om 19dager. Og aaaalt for lenge til 12. uke. Gah! Syns dagene bare subber jeg!

ja tida går alt for tregt....  Det virker som januar er uendelig lenge til.... og at UL er uendelig lenge til.... skulle ønske vi kunne få babisen nå....vil ikke vente så lenge som til januar.... [:@][:@][:@]

Går kanskje litt fortere når magen begynner å vokse. Nå venter vi jo bare på at ting skal skje så vi faktisk skjønner at vi er gravide=P

ORIGINAL: miss_piggy

Det går aaaltfor tregt!! Har så lyst å fortelle det til hele verden, men vil liksom vente med det til jeg er 8-12 uker på vei. Tiden går så saaakte [:'(]

Helt enig!! Det blir deilig når man kan prate fritt om det!![:D]

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

ja tida går alt for tregt....  Det virker som januar er uendelig lenge til.... og at UL er uendelig lenge til.... skulle ønske vi kunne få babisen nå....vil ikke vente så lenge som til januar.... [:@][:@][:@]

Men da hadde bebisen vært veldig liten, så den har det nok best inni deg[;)][;)]
Tror nok bare de 12 ukene er over så kommer tida til å fly!! syns ikke det er lenge til januar over det lange løp, men uke for uke går treeeeegt[8D]

jeg syntes mitt svangerskap for 5år siden gikk kjempe tregt.... var dritt lei i slutten!!! Må si jeg elsker ikke å gå gravid... elsker bare resultatet!!![;)][;)][;)]

Hihi, godt vi ikke vet hva vi går til[;)]

ORIGINAL: maltesers

Hihi, godt vi ikke vet hva vi går til[;)]

Det er mange som elsker å gå gravide... all ære til dem....[;)] du får nok din egen mening om det!!!

Det kan jo ha noe med at jeg var bekymret i slutten forde jeg ikke kjente sparkene de site ukene å var ofte på UL for å sjekke at d fortsatt var liv... kanskje derfor jeg ikke likte slutten... åsså var jeg glod heit... var jo dødsvart august 05 da jeg var høygravid....

Jeg har et par venninner som har gått gravide, og de sier at fra uke 12 og frem til uke 35-36, går tiden FORT! Så bare vi kommer oss til 12.uke så raser nok tiden av gårde[:)]

Jeg skal prøve å nyte hver dag- når jeg er kommet til uke 12!
Nå kjenner jeg at det blir mest bekymring! Har så veldig lyst til at alt skal gå bra!

Var det å komme seg til uke 12 da. Skulle ønske jeg kunne spole tiden fram!!! Det går jo sååååååååå sakte! Den tickeren håner meg nesten. 5+3... og så tar det så lang tid før den hopper EN dag. Hele 24 timer!!!! =P

24 timer er lang tid:) gleder meg masse til vi reiser til paris, for da har tickeren min hoppa seg 5 dager bortover[:D][:D]

Hihi. Kanskje jeg også skal reise avgårde sånn at tickeren har endret seg betydelig når jeg kommer hjem:D

ORIGINAL: Frøken S

Jeg har et par venninner som har gått gravide, og de sier at fra uke 12 og frem til uke 35-36, går tiden FORT! Så bare vi kommer oss til 12.uke så raser nok tiden av gårde[:)]

hørt det jeg og, så vi gleder oss til uke 12:)) blir godt å kunne fortelle det til folk og ikke "snike seg unna" både det ene og d andre[:D]

ORIGINAL: Jaybird

Hihi. Kanskje jeg også skal reise avgårde sånn at tickeren har endret seg betydelig når jeg kommer hjem:D

Du kan være med oss til paris^^,

Gjerne<3. hihi. Tror du jeg kan passe i kofferten?

Back
Topp