Søte nattlamper

MM88

Glad i forumet
VIP
Har funnet ut at vi kan bruke dagslyset på soverommet til amming om natten, men når vi skal skifte på må vi ha lys på badet. Vil helst da ikke ha på det sterke lyset så lille våkner og fant noen kjempe søte lamper. Man kan velge mellom forskjellige dyr og de lyser svakt. De blir heller ikke varme så dette er noe den lille kan ha på rommet sitt når den blir litt større og kanskje ikke vil ha det helt mørkt. Tenkte vertfall å tipse i tilfelle noen trenger det http://www.loevebarna.no/lovebarnas_hovedside/barneutstyr/barnerommet/smating/lumilove-nattlamper-velg-mello [:)]

de var jo kjempesøte.. har nesten sånne bare fra ikea som ser ut som spøkelser, men de der var jo søtere da [:D]

takk for tipset:) trenger lampe til odd andre:) 

De har nye på ikea nå...søte de også - ikke like søte kanskje men [:D] litt billigere [;)]

ORIGINAL: Lindus82

De har nye på ikea nå...søte de også - ikke like søte kanskje men [:D] litt billigere [;)]

Kjøpte sånn en på tirsdag jeg.. Kjempe søte [:)]

Ikea har jo tilbud på de som ser ut som spøkelser. regner med det er fordi de utgår og de nye er på vei inn.. spøkelsene koster hvertfall bare 49 kr per stk nå [:)]

jeg likte den med tempraturmåler jeg:)

vi hadde ikke noe slikt sist gang og klarte oss fint, det er jo vår og sommer:p

Back
Topp