Søte babyklær til gutt?

Krølle88

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Juliknøttene 2022
Hvor har de de søteste baby klærene på nett?

Venter gutt her og har forelsket meg litt i fargen tåkegrønn:love7 Ser de har flere plagg i fargen på HM. Men alle de minste str er utsolgt. Jaja, de kommer vel inn igjen før Mai. Men utvalget på nett var jo utrolig bra!

Ellers glad i veldig myke plagg og sparkebukser :Heartblue:Heartpink

Handlet litt på John Lewis hjemmeside (varehus i England) til eldstemann. De sender til Norge og det var rask og bra levering. Hadde ikke tenkt på tollen jeg så ble litt dyrere enn jeg trodde men de er jo ganske billig i utgangspunktet. De får sikkert inn mer fint til våren så vært å holde et øye der.

https://www.johnlewis.com/browse/ba...3-yrs/baby-toddler-rompers-playsuits/_/N-7in6
Takk for tips :happy: Var jo i Berlin rett før OUL. Skikkelig dårlig timing siden de hadde masse fine babyklær vi ikke har her... Hehe

Kappahl har mye fint til gutter syns jeg :) Og Lindex har en del :)

Last edited:
Takk for tips :happy: Var jo i Berlin rett før OUL. Skikkelig dårlig timing siden de hadde masse fine babyklær vi ikke har her... Hehe
Jeg bor i Berlin og tenker akkurat motsatt av deg. Det er så mye fint i Norge som vi ikke har her :laughing021 gresset er grønnerepå den andre siden :hilarious:

Jeg er veldig glad i babyklærne til lindex! Både utseende og kvaliteten har vært bra etter min erfaring. Kan kjøpes på nett :)

Nettopp sett vårkatologen til Memini, så mye fint til både gutt og jente :) Klærene kommer fra januar og utover våren :)

Jeg fikk jente sist å skjønner så godt hva du mener!
Får gutt denne gangen å som sist etter oul så ville jeg kjøpe det første plagget da hos KappAhl da jeg elsker Newbie klærne.
Men det var så lite å velge i, fant meg til slutt noe.
Tror/håper det bare er lite nå pga sesongen.
Har kjøpt klær til jentungen før som egentlig er mer tenkt til gutt men som funker som til jente også fra newbie så jeg har håp:hilarious:

Back
Topp