S sånja Gift med forumet 6 Okt 2010 #1 På ekte vestlandsvis!! Skikkelig tyyydelig skarre-r! Hørrrr på den lyden mamma.. Derrr er dokka mi mamma.. Herrr sitte eg mamma... Thihi... *Ler meg ihjel*
På ekte vestlandsvis!! Skikkelig tyyydelig skarre-r! Hørrrr på den lyden mamma.. Derrr er dokka mi mamma.. Herrr sitte eg mamma... Thihi... *Ler meg ihjel*
Velg et kallenavn Gift med forumet 6 Okt 2010 #5 så morsomt! det er så gøy når de "henger" seg opp i noe sånt da!
V Vand Forumet er livet 7 Okt 2010 #7 Nei nei nei *rister på hodet*[8D] Dere ødelegger jo R-ene hennes[8D] Venninna mi er frå Hardanger og hun prøvde å si R, for det heter jo skRive, gRåte, Ro, latteR osv...... Men hun fikk det F** ikke til! [8D][>:][8D] *vil også skarre som bergensere, det er så FINT[8D]*
Nei nei nei *rister på hodet*[8D] Dere ødelegger jo R-ene hennes[8D] Venninna mi er frå Hardanger og hun prøvde å si R, for det heter jo skRive, gRåte, Ro, latteR osv...... Men hun fikk det F** ikke til! [8D][>:][8D] *vil også skarre som bergensere, det er så FINT[8D]*