Søt vs. pen

*Labambie

Forumet er livet
Jeg er en av de som får høre jeg er søt, har svært sjelden blitt kalt pen. Så, hva er søtt og hva er pent, og hvilken av de to vil du bli kalt?

Jeg føler at _søte_ jenter er litt mer "rundere i ansiktet"..sjarm

og at _pene_ jenter har fine trekk, markerte ansikter.. pene er pene.. hehe:P

Søtt er snilt, pent er mer klassisk vakkert, og grisesexy er sånn jeg snart vil se ut når jeg står opp om morgenen, med fett hår, lekkende ammepupper og strekkmerker fra A til Å. I tilfelle du lurte.

Jeg tenker at søt det er sånn som unger er :P
Søt og rar og sjarmerende <3
Pen er jo pen... og det høres litt mer voksent ut synest jeg!
Jeg har blitt kalt begge deler.

DenicaD skrev:

Jeg føler at _søte_ jenter er litt mer "rundere i ansiktet"..sjarm

og at _pene_ jenter har fine trekk, markerte ansikter.. pene er pene.. hehe:P

Må si meg enig her tror jeg. Går under søt selv, selv om jeg ikke er den typiske sukkersøte personen egentlig... Mer guttejente som egentlig ikke passer til ordet søt i det hele tatt...

Jeg mener også at søte personer har uskyldige øyne og smil, uavhengig av rundt ansikt eller ei:)

Jeg liker søt jeg, for jeg mener nå selv at jeg er mere søt en pen...
Snakker med en kar nå som sier vakker og pen hele tiden, da får jeg bare mark... "å herregud du er så vakker" sier han sånn ca heeeeeeele tiden. FNATT!

Jeg liker også søt. Jeg føler søt sier litt om personlighet også, ikke bare utseende. :)

Rekekreke skrev:
Snakker med en kar nå som sier vakker og pen hele tiden, da får jeg bare mark... "å herregud du er så vakker" sier han sånn ca heeeeeeele tiden. FNATT!

Ha ha, får fnatt uansett hva slags kompliment jeg får, men kjenner jeg får lyst til å spy når jeg får høre; "du er bare såååå søt" eller "så søt du var i dag"...
føler meg innrullet i kosemoseoverdose-rosatyll eller noe... usj...

Hompetitten skrev:

Rekekreke skrev:

Ha ha, får fnatt uansett hva slags kompliment jeg får, men kjenner jeg får lyst til å spy når jeg får høre; "du er bare såååå søt" eller "så søt du var i dag"...

Jeg kan legge til at jeg ALDRI har møtt dene karen før da... og lurer på hvordan i helvete han kan vite at jeg er så forbanna vakker... :P

Og menn skal pokker meg være MENN, orker ikke sånn der klisje greier... akuratt nå skrev han "hey there beautiful"  *SPYYYYY*

Jeg får høre begge deler, men liker best søt jeg. Det føle jeg går på personlighet også. :)

Tror ikke jeg er noen av delene jeg... Synes jeg ser ålreit ut i speilet, men på bilder ser det horribelt ut :-S
Mannen sier at jeg er pen og har fin rumpe, men tror egentlig ikke på han. Haha :P

Rekekreke skrev:

Hompetitten skrev:

Rekekreke skrev:

Jeg kan legge til at jeg ALDRI har møtt dene karen før da... og lurer på hvordan i helvete han kan vite at jeg er så forbanna vakker... :P

Og menn skal pokker meg være MENN, orker ikke sånn der klisje greier... akuratt nå skrev han "hey there beautiful"  *SPYYYYY*

Sånne gutter får jeg også fnatt av!! jeg hadde bare svart at komplimenten hadde veid litt tyngre om han hadde sagt den etter å ha opplevd meg in real life

når jeg var singel hadde sånn fått meg til å backe unne, he he, selv om mannen min får meg til å føle meg som verdens beste og har kommet med sånne kommentarer.

selv liker jeg bedre komplimenter som går på ting du ikke er klar over selv, som at du har verdens herligste smil når du blir flau osv.

Hompetitten skrev:

Rekekreke skrev:

Hompetitten skrev:

Rekekreke skrev:

Sånne gutter får jeg også fnatt av!! jeg hadde bare svart at komplimenten hadde veid litt tyngre om han hadde sagt den etter å ha opplevd meg in real life

når jeg var singel hadde sånn fått meg til å backe unne, he he, selv om mannen min får meg til å føle meg som verdens beste og har kommet med sånne kommentarer.

selv liker jeg bedre komplimenter som går på ting du ikke er klar over selv, som at du har verdens herligste smil når du blir flau osv.

ja, sånne funker!! da føler man værtfall at de har sett deg på en måte, de kommer med noe konkret... ikke bare den jævla linja de serverer til hver eneste jente de føler for å putte manndommen sin inn i...

ja, ikke sant? At ikke mannfolk på sjekkeren skjønner at sånne replikker varmer mer enn de typiske replikkene som typisk kommer i taxi-køen 03.30 på en lørdagskveld liksom...

Hompetitten skrev:
ja, ikke sant? At ikke mannfolk på sjekkeren skjønner at sånne replikker varmer mer enn de typiske replikkene som typisk kommer i taxi-køen 03.30 på en lørdagskveld liksom...

Tards!

Ja hvordan skal man ordlegge seg her da..
Klarer ikke komme på noe som beskriver de to..hehe....
Men er vel enig med de over..

Jeg har også blitt kalt både pen og søt...Og har ikke noe preferanse,syns det er koselig med begge deler jeg..

Jeg har kun fått høre at jeg er pen/vakker, og sjelden søt. Selv skulle jeg ønske jeg ble kalt mer søt, for jeg synes det er mer personlighet i å være søt. Hvem vil bare være pen liksom? Er du søt henger det gjerne sammen med at du har et sjarmerende vesen i tillegg og det er vel det beste komplimentet man kan få :)

Veldig vanskelig og beskrive HVA som gjør at noen er søte og noen er pene (selv om man ikke er enten eller da!)..

Men jeg tror faktisk at det har noe med hvordan ting i ansiktet er plassert i forhold til hverandre..:P Dersom øyne, nese og munn er nære hverandre tror jeg det er noe som blir sett på som søtt, mens dersom disse tingene er langt fra hverandre (altså at de bruker en større del av hodet :P) så blir man sett på som pen heller enn søt..:P Haha! Jeg hører selv hvor sært dette høres ut altså!!

For eksempel så er reese witherspoon en søt kjendis, mens megan fox er pen og akkurat med disse to så ser ansiktsteorien min ut til og stemme! :P

Jeg vil bli kalt pen. Og det ble jeg også, før jeg gikk opp i vekt.. nå er det mere takras kategori på meg emoticon

Back
Topp