Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
DenicaD skrev:Jeg føler at _søte_ jenter er litt mer "rundere i ansiktet"..sjarm
og at _pene_ jenter har fine trekk, markerte ansikter.. pene er pene.. hehe:P
Jeg liker søt jeg, for jeg mener nå selv at jeg er mere søt en pen...Rekekreke skrev:
Snakker med en kar nå som sier vakker og pen hele tiden, da får jeg bare mark... "å herregud du er så vakker" sier han sånn ca heeeeeeele tiden. FNATT!
Hompetitten skrev:
Jeg liker søt jeg, for jeg mener nå selv at jeg er mere søt en pen...Rekekreke skrev:
Snakker med en kar nå som sier vakker og pen hele tiden, da får jeg bare mark... "å herregud du er så vakker" sier han sånn ca heeeeeeele tiden. FNATT!
Ha ha, får fnatt uansett hva slags kompliment jeg får, men kjenner jeg får lyst til å spy når jeg får høre; "du er bare såååå søt" eller "så søt du var i dag"...
føler meg innrullet i kosemoseoverdose-rosatyll eller noe... usj...
Rekekreke skrev:
Hompetitten skrev:
Ha ha, får fnatt uansett hva slags kompliment jeg får, men kjenner jeg får lyst til å spy når jeg får høre; "du er bare såååå søt" eller "så søt du var i dag"...
Jeg kan legge til at jeg ALDRI har møtt dene karen før da... og lurer på hvordan i helvete han kan vite at jeg er så forbanna vakker... :P
Og menn skal pokker meg være MENN, orker ikke sånn der klisje greier... akuratt nå skrev han "hey there beautiful" *SPYYYYY*
Hompetitten skrev:
Rekekreke skrev:
Hompetitten skrev:
Jeg kan legge til at jeg ALDRI har møtt dene karen før da... og lurer på hvordan i helvete han kan vite at jeg er så forbanna vakker... :P
Og menn skal pokker meg være MENN, orker ikke sånn der klisje greier... akuratt nå skrev han "hey there beautiful" *SPYYYYY*
Sånne gutter får jeg også fnatt av!! jeg hadde bare svart at komplimenten hadde veid litt tyngre om han hadde sagt den etter å ha opplevd meg in real life
når jeg var singel hadde sånn fått meg til å backe unne, he he, selv om mannen min får meg til å føle meg som verdens beste og har kommet med sånne kommentarer.
selv liker jeg bedre komplimenter som går på ting du ikke er klar over selv, som at du har verdens herligste smil når du blir flau osv.