kr.sand
Glad i forumet
Oppi alt dette triste som skjer for tiden, tenkte jeg å dele en litt søt historie...Datteren vår fikk vaksine i dag, og fikk litt feber på kvelden. Til tross for det, var hun veldig fin i formen. Men da vi la hun ble hun litt tungpustet og vi begge foreldre ble litt bekymret, men mest pappaen. Han ringte opp til legevakten, og pratet med ei dame der. Samtalen var så søt... Pappaen forklarte at hun hadde feber, og var tungpustet...." Sånn puster hun...-(så demonstrerte han pustingen for hun:hhhHHrHr) og "pulsen gikk sånn..."-(og demonstrerte den også, dødøndøndøn) kunne ikke gjøre så mye annet enn å smile, måtte gjemme meg litt bort i en pute så han ikke skulle se at jeg lo litt...
Damen i tlf synes helt sikkert det samme, og skjønte at han var engstelig. Samtalen varte kjempelenge, og hun kom med masse råd, og sa at hvis det var noe mer, var de oppe HELE natta, og var der for han/oss hvis det skulle være noe, og han måtte bare ringe igjen...tihi[:)]synes han var så søt jeg, kanskje man skulle vært her og opplevd samtalen for å synes det, men...
Damen i tlf synes helt sikkert det samme, og skjønte at han var engstelig. Samtalen varte kjempelenge, og hun kom med masse råd, og sa at hvis det var noe mer, var de oppe HELE natta, og var der for han/oss hvis det skulle være noe, og han måtte bare ringe igjen...tihi[:)]synes han var så søt jeg, kanskje man skulle vært her og opplevd samtalen for å synes det, men...