Søt babykurv

MissLindi

Betatt av forumet
Noen som har tips om hvor man får kjøpt en søt babykurv? Tenkte at han skulle få sove i en liten kurv på soverommet vårt den første tiden, før vi flytter han over i sprinkelsenga på sitt eget rom.

jeg har en sånn en. jeg synnes at denne kurver er veldig søt da:):)  selger på barnashus

Kjempesøt da! Fine de på bambino også. Synd ikke barnas hus finnes i Oslo området.
Fant to søte på babyshop nå! Koster 1900 uten stativ da. Så litt dyre syntes jeg.  

ooohhhh sååååå søte kurvene[:)][:)]

jeg kjøpt min på finn.no så jeg betalt bare 500kr.jeg var litt heldig synnes jeg:)

kjøp en billig kurv på finn og sy eller få noen du kjenner til å sy trekk til den.

Ville ikke Quote det store innlegget ditt, men Barnas hus finnes på lille CC vest på lilleaker, samt at det ligger en barnas hus ved Tinghuset( mener det er der)

Noen som vet hvor en får tak i madrasser til slike kurver ?

Har fått i hus den kurven kjæresten ++ [:D] har sovet i som liten, men vil svært gjerne ha ny madrass til den.

ORIGINAL: MissLindi

Kjempesøt da! Fine de på bambino også. Synd ikke barnas hus finnes i Oslo området.
Fant to søte på babyshop nå! Koster 1900 uten stativ da. Så litt dyre syntes jeg. 

Så du allerede har fått svar om CC og ved Tinghuset - i tillegg er det Barnas Hus både på Alnasenteret og på Strømmen Storsenter, som jeg vet om... Tror det er flere og [:)]

ok. Rart jeg ikke har fått med meg det da. Da er det bare å ta seg en tur på påskesalg!

Back
Topp