søstra til fetter anton??

lillelise

Elsker forumet
dagen i dag startet godt... fikk sove leeeenge, stod ikke opp før 07. Helt frivillig[:D] Jeg var litt desorientert, siden min vanlige stå-opp-tid er mellom 05-06. Men guuu kor deilig for det[:D] Litt senere så ringer tlf og får beskjed om at lillesnuppa har fått barnehage plass, mangler bare innskrivingen så kan vi starte opp med tilvenningen. Så utrolig bra!! Nå får jeg hvilt meg litt på dagtid[:D][:D]

Dette må feires, tenkte jeg... Så jeg startet en tur til Finland (2 mil herifra..) Kjøpte litt småtterier, hadde ei vennine med meg enda.. Også startet jeg hjem. Følte meg virkelig bra og syns at livet smilte til meg nå..... 200meter fra tollstasjonen og 100 meter i fra norske grensa skjer det... begynner å kjenne risting på bilrattet... senket farten og ristingen ble kraftigere, syns det enda var litt skrapelyd...[8|][:-] DA stoppet jeg, turte ikke kjøre videre. Måtte ringe etter bergingsbilen[&:] Så nå sitter jeg her og ber til han der oppe om at det "bare" er bremseklosser/hjullager eller noe sånt. At det ikke er værre[&:] Syns ikke jeg har råd til det nå, nå når jeg akkurat har begynt å få orden på økonomien[:'(] men men, spent på hva verkestedet finner ut[8|]

måtte bare klage litt..

Jeg krysser fingre for at det er noe småtteri :) Klem til deg, og gratulerer med barnehageplass :)

ORIGINAL: *NinaOgVesla

Jeg krysser fingre for at det er noe småtteri :) Klem til deg, og gratulerer med barnehageplass :)

[:)]

YES! var bare småstein inni der en plass! [:D]

Back
Topp