søsteren min

rachelmor

Forumet er livet
har blitt spurt om hun vill ve med på (sikkert neste runde) av unge mødrer.[:)]

aner ikkje, ho hadd bare fått mail av de, der de spurte om hun ville vere med. hun er nokk fødene på den tiden,, skall jo ha nr 2 i mai..[:)] hun er no tøff som vill dette da.

synest mangen av de som har vore med på dette programmet *kremte* nja vet ikkje heil ka eg skall si.. men hun vill vise til norge at de å få et anderledes barn, ikkje er så farligt.

så morro og spennende[:)]

ORIGINAL: Trone

På tide å få inn litt fornuftige folk i det programmet!![:)][;)] De fleste som har vært med til nå har jo bare vært blåst da, hehe!!

ja var det eg mente,,, har måttet skifte kanal når eg har sett på det, for eg synest det har vore så pinligt på deres vegner[8|]

de hadde lest bloggen hennes[:)]

Så stilig hun skal være med da, må gi beskjed da når det kommer på tv [;)] Hvor gammel og hvordan har de fått tak i hun da!? Dette blir spennende [:)]

hun er 21 og venter sitt andre barn i mai[:)]

På tide å få inn litt fornuftige folk i det programmet!![:)][;)] De fleste som har vært med til nå har jo bare vært blåst da, hehe!!

AMEN!!!!!

Jeg vil lese bloggen hennes!!! :) :)

sender pm[:)]

jeg vil anbefale å tenke nøye over det. Det er underholdning, så dem er ikke ut etter fornunftige folk. Det som er bra for serertall er når du har folk hvor man kan hisse seg opp over. Så jeg vet ikke om det er lurt å være med på programmet

ORIGINAL: rachelmor

sender pm[:)]

Vil også ha pm med bloggadresse [:)]

ej mæ :)

ORIGINAL: juneb

så morro og spennende[:)]